مانیتور ۲۷ اینچی جدید AOC با بازوی ارگونومیک و وضوح ۴K معرفی شد

چند مدت پیش شرکت AOC مانیتور گیمینگ Aegis Q27G4 با وضوح ۲K و فناوری IPS را معرفی کرد؛ اکنون این برند از یک مانیتور جدید با ویژگی‌های پیشرفته‌تر رونمایی کرده است. مانیتور U27P3UB با اندازه ۲۷ اینچ و وضوح ۴K با فناوری IPS، مانیتوری است که می‌توان آن را در تمامی زاویه‌ها چرخاند. با بازوی ارگونومیک این مانیتور می‌توان آن را تا ارتفاع ۲۶۵ میلی‌متر، شیب منفی ۲۰ تا مثبت ۹۰ درجه و چرخش دومحوره ۱۸۰ درجه‌ای تنظیم کرد.

براساس گزارش گیزموچاینا، مانیتور U27P3UB علاوه‌بر طراحی منعطف، پنلی با پوشش ۹۹ درصدی sRGB، رفرش‌ریت ۷۵ هرتزی، زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه GTG و عمق رنگ ۸ بیتی از نوع +FRC ارائه می‌کند. روشنایی این مانیتور ۳۵۰ نیت است و با گواهی HDR10، نوید یک تجربه بصری همه‌جانبه را می‌دهد.

مانیتور AOC مدل U27P3UB با بازوی ارگونومیک

مانیتور ۲۷ اینچی جدید AOC با بازوی ارگونومیک و وضوح ۴K معرفی شد

مانیتور جدید AOC گزینه‌های اتصال متنوعی دارد؛ این مانیتور دارای دو ورودی HDMI 2.0، ورودی DisplayPort 1.24، چهار پورت USB 3.2 نسل ۱ تایپ A، یک پورت USB 3.2 نسل ۱ تایپ B و جک هدفون است که کاربر بسته به نیاز خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

درون مانیتور AOC فناوری‌هایی مانند DCR Libi برای نسبت کنتراست دینامیکی ۵۰ میلیون به ۱، فناوری رنگ زنده DCB با پنج حالت افزایش رنگ و تنظیم روشنایی در ۶ حالت به کار رفته است. همچنین با فناوری صفحه‌نمایش بدون سوسو (فلیکر)، تنظیمات کاهش نور آبی و عملکرد Clear Vision تجربه خوبی برای کاربر می‌سازد.

با بازوی ارگونومیک مانیتور U27P3UB، کاربر می‌تواند به راحتی زاویه، ارتفاع و شیب این مانیتور را تغییر دهد. این مانیتور را می‌توان تا ۲۶۵ میلی‌متر بالا برد، یا شیب آن را از منفی ۲۰ تا مثبت ۹۰ درجه تنظیم کرد. همچنین این مانیتور به صورت دو محوره ۱۸۰ درجه‌ای می‌چرخد.

درحال‌حاضر، شرکت AOC جزئیات قیمت و زمان عرضه این مانیتور را اعلام نکرده است. بااین‌حال، انتظار می‌رود این محصول ابتدا در چین عرضه شود.


منبع: https://digiato.com/computers-hardware/aoc-u27p3ub-4k-ips-monitor-with-ergonomic-arm-unveiled

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *