ماینرهای بیت کوین در نبرد قانونی پیروز می شوند تا از مصرف انرژی خودداری کنند

یک قاضی فدرال دستور منع موقت را در مورد بررسی وزارت انرژی درباره مصرف انرژی معادن بیت کوین صادر کرد.

ماینرهای کریپتو با موفقیت بررسی وزارت انرژی (DOE) در مورد مصرف انرژی بیت کوین در ایالات متحده را مسدود کردند. یک قاضی فدرال دستور منع موقتی را صادر کرده است که از پیشبرد DOE با جمع آوری داده ها جلوگیری می کند.

بیت کوین بیشتری در ایالات متحده استخراج می شود از هر جای دیگری در جهان، روندی که جرقه جنگ های حقوقی را بر سر تأثیر معادن ارزهای دیجیتال تشنه انرژی بر شبکه برق، جوامع اطراف و محیط زیست برانگیخته است. DOE ماه گذشته اعلام کرد که این کار را انجام خواهد داد شروع به جمع آوری داده ها کنید در مورد مصرف برق معادن کریپتو، شرکت ها را ملزم به رعایت قوانینجمع آوری اضطراری درخواست داده

گروه های صنعتی به سرعت این اقدام را در دادگاه به چالش کشیدند. شورای بلاکچین تگزاس و شرکت استخراج بیت کوین Riot Platforms شکایت کردند و مدعی شدند که اجرای این نظرسنجی توسط DOE به عنوان یک اقدام “اضطراری” غیرقانونی است. برایان مورگنسترن، رئیس سیاست عمومی در Riot Platforms، در این باره گفت: «تحمل سلاح به یک آژانس علیه مشاغل قانونمند به دلایل سیاسی نباید مجاز باشد. یک پست در X دیروز پیروزی قانونی را جشن گرفت.

بیت کوین در ایالات متحده بیش از هر جای دیگری در جهان استخراج می شود

یک قاضی منطقه ای در تگزاس نه تنها هفته گذشته دستور منع موقت (TRO) صادر کرد، بلکه نوشت که شاکیان “احتمالاً موفق خواهند شد” نشان دهند که DOE دلیل کافی برای مجوز دادن به نظرسنجی به عنوان یک مجموعه اضطراری درخواست داده را ندارد. .

“این گونه درخواست های اضطراری تنها با تشخیص رئیس آژانس مبنی بر اینکه در صورت رعایت روش های عادی ترخیص، احتمال آسیب عمومی به طور منطقی وجود دارد، مناسب است.” سفارش می گوید. قاضی در کنار شاکیانی قرار گرفت که ادعا می‌کنند پیروی از این نظرسنجی به کسب‌وکارشان آسیب می‌زند و نوشت: «شاکیان از طریق یک شکایت تأیید شده و شواهد پشتیبان نشان داده‌اند که در صورت عدم صدور TRO، صدمات، ضرر یا خسارت فوری و غیرقابل جبرانی به همراه خواهد داشت. ” “

در حالی که سوالات در مورد شایستگی بررسی DOE از طریق دادگاه کار می کند، دستور منع موقت جمع آوری داده های DOE را در حال حاضر متوقف می کند. شرکت های استخراج بیت کوین در ابتدا قرار بود تا ۲۳ فوریه به این نظرسنجی پاسخ دهند، همان تاریخی که دستور منع موقت صادر شد. اکنون، DOE مجاز به جمع‌آوری داده‌ها از طریق نظرسنجی یا اشتراک‌گذاری اطلاعاتی که قبلاً جمع‌آوری کرده است، نخواهد بود.

شواهد اولیه ای وجود دارد که نشان می دهد استخراج بیت کوین قبلاً سیستم انرژی ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده است. ماین ها اساساً مزرعه های داده ای هستند که به منظور رقابت برای فرصتی برای اعتبارسنجی تراکنش ها و کسب بیت کوین در ازای آن به صورت شبانه روزی کار می کنند. عملیات این صنعت در ایالات متحده تقریباً به همان اندازه برق مصرف می کند همانطور که تمام کامپیوترهای خانگی کشور با هم ترکیب شدندطبق یک سال ۲۰۲۲ تخمین زدن توسط دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید. در سطح جهانی، آسیب های زیست محیطی و اجتماعی مرتبط با مصرف انرژی بیت کوین و انتشار گازهای گلخانه ای است بیشتر از تولید گوشت گاو استطبق یک سال ۲۰۲۲ مطالعه در گزارش های علمی.

استخراج بیت کوین نیز خطراتی را به همراه دارد تحت فشار قرار دادن شبکه برق در تگزاس، یک مرکز رمزنگاری در ایالات متحده که در آن اپراتور شبکه ایالتی پول بیشتری به Riot پرداخت کرده است ۳۱ میلیون دلار در اعتبارات انرژی برای محدود کردن مصرف برق آن در طول افزایش تقاضای ناشی از موج گرما. استخراج بیت کوین همچنین نیروگاه های سوخت فسیلی پراکنده را به زندگی بازگردانده است و هزینه های برق را افزایش داد برای برخی از ساکنان در نیویورک.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/27/24079048/bitcoin-crypto-mining-energy-department-electricity-survey-restraining-order

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *