مایکروسافت آزمایش‌کنندگان بازی Starfield را به‌صورت تمام‌وقت استخدام کرد

تعدادی از آزمایش‌کنندگان بازی استارفیلد که قبلاً ازطریق آژانس TCWGlobal فعالیت می‌کردند به کارمندان تمام‌وقت مایکروسافت تبدیل خواهند شد. گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد شرکت مادر کنسول بازی ایکس باکس ۷۷ آزمایش‌کننده‌ی بتا را به‌ استخدام تمام‌وقت خود درمی‌آورد.

بیش‌ از ۳۰۰ تست‌کننده‌ی تضمین کیفیت (QA) در ZeniMax Media اوایل سال جاری متحد شدند و بدین‌ترتیب اولیه اتحادیه‌ی تحت‌نظر مایکروسافت شکل گرفت. از آن‌ زمان، اتحادیه‌ با مایکروسافت وارد مذاکره شده است تا در مورد مزایا، افزایش حقوق و افزایش تعداد آزمایش‌کنندگان و تبدیل شدنشان به کارمندان تمام‌وقت بحث کند.

۲۳ نفر از ۷۷ تستر بازی استارفیلد، شغل تمام‌وقت و افزایش حقوق ۲۲ درصدی دریافت خواهند کرد؛ درحالی‌که سایر مشاغل موقت ۲٫۷۵ دلار در هر ساعت حقوق دریافت خواهند کرد. البته حقوق این افراد حتی روزهای تعطیل یا روزهایی که بیمار باشند نیز پرداخت می‌شود. همه‌ی آزمایش‌کنندگانی که اخیراً وارد اتحادیه شده‌اند، نسخه‌ای از استارفیلد را نیز دریافت می‌کنند.

اوبری لیچفیلد، یکی از اعضای ZeniMax گفت: «این امکان فراهم شده است که مزایای بسیار جذابی را به برخی افراد ارائه دهیم و فرصت عالی برای آن‌هایی خواهد بود که احساس می‌کنند صدایشان به جایی نمی‌رسد.»

امی پانونی، معاون مایکروسافت می‌گوید: «مشتاقانه منتظر ادامه‌ی مذاکرات هستیم و در راستای دستیابی به توافق‌نامه‌ی جمعی کار می‌کنیم.»

چرا مایکروسافت با اتحادیه‌ها همکاری می‌کند؟


منبع: https://www.zoomit.ir/gaming/412946-microsoft-converts-starfield-testers-full-time-employees/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *