مایکروسافت اج می‌تواند همان گزینه ویندوز ۱۱ را برای «دریافت به‌روزرسانی‌ها در اسرع وقت» دریافت کند – فقط مراقب استفاده از آن باشید

مایکروسافت اج می‌تواند همان گزینه ویندوز ۱۱ را برای «دریافت به‌روزرسانی‌ها در اسرع وقت» دریافت کند – فقط مراقب استفاده از آن باشید

مایکروسافت در حال ایجاد تغییری برای Edge است – یا حداقل در حال آزمایش است – که بسیار آشنا به نظر می رسد کاربران ویندوز ۱۱.

همانطور که توسط یک منبع منظم نشت مرورگر در X (توئیتر سابق)، Leopeva64، مشاهده شد، یک گزینه جدید در شاخه Canary در تست Edge وجود دارد که به شما امکان می‌دهد «آخرین به‌روزرسانی‌های Microsoft Edge را سریع‌تر دریافت کنید».

بیشتر ببین

به طور پیش فرض غیرفعال است و توجه داشته باشید که ظاهراً همه آن را ندارند. پاسخی به توییت بالا توسط یکی دیگر از تسترهای Canary نشان می دهد که در ساخت Edge آنها وجود ندارد. با این حال، در مورد ویژگی‌های کاملاً جدید در آزمایش‌های اولیه غیرمعمول نیست – ممکن است مایکروسافت آن را در ابتدا برای مجموعه کوچکی از آزمایش‌کنندگان Edge عرضه کند و سپس به مرور زمان آن را برای افراد بیشتری باز کند.

در ویندوز ۱۱، در ماه مه ۲۰۲۳، ممکن است آن را به خاطر بیاورید مایکروسافت این انتخاب را اضافه کرد به “دریافت آخرین به روز رسانی ها به محض در دسترس بودن”، و شما را در جلوی صف برای به روز رسانی ویژگی ها قرار می دهد.

بنابراین، به نظر می‌رسد که این گزینه جایگزینی معادل برای کسانی است که مشتاق به دریافت عملکردهای جدید برای Edge قبل از دیگران هستند.


تجزیه و تحلیل: سنجیدن جوانب مثبت و منفی

البته، قیمت داغ کردن ویژگی‌های جدید از روی مطبوعات این است که ممکن است با احتمال بیشتری مشکلات را تجربه کنید. به همین دلیل است که باید در مورد پر کردن این گزینه، چه در ویندوز ۱۱، چه در مرورگر Edge (در نهایت) محتاط باشید.

ممکن است به این فکر کنید که وقتی این قابلیت به نسخه نهایی Edge معرفی شود، همه ویژگی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد آزمایش می‌شوند – و طبیعتاً حق با شماست. اما این که حتی با نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، اولین پذیرنده باشید، می‌تواند شما را در ردیف اول قرار دهد در معرض اشکالات که از طریق فرآیندهای QA و کانال های آزمایشی مایکروسافت یافت نشدند.

توجه داشته باشید، ما می گوییم “وقتی” این معرفی شد، در حالی که باید به طور دقیق بگوییم “اگر” – هر ایده ای در آزمایش می تواند حذف شود. اگرچه با توجه به اینکه این گزینه قبلاً در ویندوز ۱۱ وجود دارد، نمی‌توانیم دلیلی ببینیم که چرا مایکروسافت نمی‌خواهد آن را برای Edge اجرا کند.

اگر متوجه شد، فقط در مورد جوانب مثبت و منفی فکر کنید، و اینکه آیا واقعاً باید در صف اول ویژگی های Edge باشید – موارد اضافه شده مایکروسافت بیشتر در مورد آن فکر می کند اخیراً در تلاش خود برای ساخت Edge the بهترین مرورگر وب – یا اینکه آیا شما یک نوع محتاط تر هستید که می توانید بدون هیچ گونه خطر (به احتمال زیاد بسیار کوچک) زندگی کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/edge/microsoft-edge-could-get-the-same-windows-11-option-to-get-updates-asap-just-be-careful-using-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *