مایکروسافت این کابوس چاپگر ویندوز ۱۱ را درمان کرده است – اما این مشکل ممکن است شما را شگفت زده کند

کاربران ویندوز ۱۱ (و همچنین کسانی که در ویندوز ۱۰ هستند) در مورد یک باگ خسته کننده با مشکلات عجیب و غریب مواجه شده اند. چاپگرهااما خبر خوب این است که اکنون یک راه حل وجود دارد.

خبر بد این است که این یک راه حل کاملاً ساده نیست، زیرا به طور غیرعادی، مایکروسافت به نصب یک ابزار عیب یابی مستقل برای تسهیل تعمیرات نیاز دارد.

همانطور که قبلا گزارش دادیممشکل این است که رایانه‌های شخصی وقتی برنامه هوشمند HP را ندارند نصب می‌شوند چاپگر اچ پی متصل – یا حتی در برخی موارد یک چاپگر – و چاپگرها به عنوان HP LaserJet خاص (هر مدلی که باشند) تغییر نام می دهند.

در نتیجه، برخی از عملکردها با چاپگرهای آسیب‌دیده کار نمی‌کنند، و خراش‌های زیادی روی سر ایجاد شده است (مخصوصاً برای کسانی که اصلاً چاپگر ندارند و ظاهراً از دست چاپخانه‌ها رنج می‌برند. تغییر نام نماد Microsoft Print به PDF).

در هر صورت، همانطور که ذکر شد، رفع مشکل اینجاست، اما شما مجبور خواهید بود ابزار عیب یابی فوق الذکر را از مایکروسافت دانلود کنید و آن را اجرا کنید.

این کار هرگونه تغییر نام چاپگر را که انجام شده است معکوس می‌کند و نمادهای صحیح چاپگرها را بازیابی می‌کند و برنامه HP Smart را در صورتی که نباید نصب می‌شد، حذف نصب می‌کند.

می‌توانید صفحه پشتیبانی مایکروسافت را برای دستورالعمل‌های کامل در مورد نحوه استفاده از ابزار بررسی کنید اینجا.


تجزیه و تحلیل: مشکل فراداده تایید شد

تئوری پشت این اشکال این بود که عجیب بودن چاپگر به دلیل ابرداده نادرست ارائه شده در یک به روز رسانی ویندوز رخ می دهد، که منجر به شناسایی اشتباه چاپگرها به عنوان HP LaserJet شد.

به نظر می رسد که این ایده مورد توجه قرار گرفته است زیرا ابزاری که این مشکل را به ارمغان می آورد «عیب یاب متادیتای چاپگر مایکروسافت» نامیده می شود.

به طور معمول، ما انتظار داریم که تعمیر از طریق به روز رسانی ویندوز انجام شود، بنابراین همانطور که اشاره شد، انجام یک بارگیری جداگانه غیرمعمول است. به طور خلاصه، این یک فرآیند کمی سخت است، اما حداقل یک راه حل است، که برای برخی افراد بسیار مورد نیاز بود، زیرا در برخی موارد، این اشکال می‌تواند از کارکرد عملکردهای فراتر از چاپ اولیه جلوگیری کند.

از طریق سخت افزار تام

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/computing/windows/microsoft-has-cured-this-windows-11-printer-nightmare-but-the-fix-might-surprise-you

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *