مایکروسافت ده ها پیمانکار ZeniMax QA را به عنوان کارمندان اتحادیه استخدام می کند

استودیوهای بازی و ناشران به طور جمعی بیش از ۹۰۰۰ کارگر را در سال جاری اخراج کرده اند. مایکروسافت (که خودش دارد از تیم‌های ایکس‌باکس در سال ۲۰۲۳) با استخدام ده‌ها پیمانکار تضمین کیفیت ZeniMax به عنوان کارمندان اتحادیه‌ای، روند را تا حدی کاهش می‌دهد.

این شرکت در ابتدای سال جاری موافقت کرد اتحادیه ای به نمایندگی از حدود ۳۰۰ کارگر QA در ZeniMax Media، شرکت مادر Bethesda که مایکروسافت آن را در سال ۲۰۲۱ خرید. به عنوان بخشی از مذاکرات چانه زنی که از آوریل ادامه دارد، مایکروسافت با استخدام ۷۷ کارگر موقت و الحاق آنها به ZeniMax Workers United موافقت کرده است. – اتحادیه CWA (کارگران ارتباطات آمریکا).

مایکروسافت ۲۳ نفر از کارگران را به عنوان کارمند تمام وقت و دائم با افزایش حقوق ۲۲٫۲ درصدی استخدام می کند. ۵۴ کارگر دیگر از ۱۸ دلار در ساعت به ۲۰٫۷۵ دلار در ساعت حقوق دریافت می کنند. پس از تصویب قرارداد جمعی، مایکروسافت آن کارگران را به عنوان کارمند موقت استخدام خواهد کرد.

به گفته CWA، کارمندان جدید از این پس مرخصی با حقوق و مرخصی استعلاجی دریافت خواهند کرد. دومی قبلاً فقط در صورتی در دسترس بود که پیمانکاران در حوزه قضایی زندگی می‌کردند که به مرخصی با حقوق برای بیماری نیاز داشت. علاوه بر این، همه کارگران یک نسخه از آن را دریافت خواهند کرد ، بازی پرفروشی که روی آن کار کرده بودند. CWA می‌گوید دریافت نسخه‌هایی از بازی‌هایی که به ارسال آن‌ها کمک می‌کنند، برای پیمانکاران یک روش استاندارد نیست.

CWA می گوید که اتحادیه به مبارزه برای یافتن پیمانکاران بیشتر ادامه خواهد داد تا مسیری برای نقش های دائمی داشته باشند. امی پانونی، نایب رئیس مایکروسافت، گفت: «ما مشتاقانه منتظر ادامه مذاکرات با حسن نیت هستیم، در حالی که در راستای یک توافق نامه چانه زنی جمعی کار می کنیم. .

ما اکنون در میز مذاکره قوی‌تر هستیم و در تلاش هستیم تا یک قرارداد عادلانه برای همه کارگران – کارمندان مستقیم و پیمانکاران تضمین کنیم." کریس لوسکو، کارشناس آزمایش کننده QA و یکی از اعضای ZeniMax Workers United-CWA در بیانیه ای گفت. "همه ما بخشی از موفقیت استودیو ZeniMax هستیم و همه ما سزاوار سهم خود هستیم. ما امیدواریم که سابقه جدیدی برای کارگران در سراسر مایکروسافت و کل صنعت بازی ایجاد کنیم تا همه کارگران، صرف نظر از وضعیت شغلی خود، بتوانند شرایط کاری خود را از طریق مذاکره جمعی بهبود بخشند."

سال گذشته، در حالی که مایکروسافت در تلاش بود برای خرید اکتیویژن بلیزارد تاییدیه نظارتی را کسب کند، این شرکت اعلام کرد که زمانی که کارمندان ناشر مایل به تشکیل اتحادیه بودند. پیمانی که با CWA به همین منظور منعقد کرده است قرار است در ۱۲ دسامبر لازم الاجرا شود. .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/microsoft-is-hiring-dozens-of-zenimax-qa-contractors-as-unionized-employees-180047283.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/microsoft-is-hiring-dozens-of-zenimax-qa-contractors-as-unionized-employees-180047283.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *