مایکروسافت ممکن است بازی‌های Starfield و Indiana Jones Bethesda را به PS5 بیاورد

به نظر می رسد که بخش بازی در حال بررسی تغییر قابل توجهی در استراتژی خود در مورد موارد انحصاری بزرگ است. مدتی است که شایعاتی مبنی بر ارائه این شرکت به گوش می رسد یک بازی با استقبال خوب از سال گذشته، و به نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۵٫ اما گفته می‌شود که این شرکت در حال ارائه برخی از بلاک‌باسترهای خود است. انحصاری برای PS5 نیز، که نشان دهنده یک تغییر بزرگ در سیاست است.

درآخر هفنه گزارش داد که مایکروسافت Bethesda را خواهد آورد  (بازی tentpole آن برای ۲۰۲۳) به PS5 اواخر امسال، مدتی پس از انتشار فضای شکسته گسترش این گزارش نشان می‌دهد که مایکروسافت کیت‌های توسعه‌دهنده PS5 بیشتری برای کمک به پورت بازی‌های خود به کنسول سونی خریداری کرده است.

بازی های ماشینی می تواند برای پلی استیشن ۵ نیز باشد. مطابق با این بازی اکشن ماجراجویی قرار است تنها چند ماه پس از عرضه بر روی رایانه های شخصی، ایکس باکس و گیم پاس در اواخر سال جاری، بر روی پلتفرم سونی عرضه شود.

در بحبوحه تلاش ناموفق کمیسیون تجارت فدرال برای جلوگیری از تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، پیت هاینز، معاون وقت بتسدا، سال گذشته در دادگاه تایید کرد که ایندیانا جونز و دایره بزرگ بود . با این حال، پس از اینکه مایکروسافت ZeniMax Media مادر Bethesda را خریداری کرد، توافقنامه را تغییر داد تا این بازی یک کنسول ایکس باکس انحصاری باشد. FTC همچنین بر این باور بود که عناوین دیگر Bethesda استارفیلد و ردفال قبل از اینکه این نسخه‌ها از بازی‌ها ساخته شوند، در یک نقطه به PS5 محدود شده بودند.

واقعاً تنها یک دلیل وجود دارد که مایکروسافت حتی به فکر آوردن بیشتر انحصاری های خود به پلی استیشن است: پول. ممکن است مدل Game Pass واقعاً نتواند چندین بازی را با آن حفظ کند و مایکروسافت می تواند احساس کند که با نداشتن عناوین خاصی در PS5، پول روی میز باقی می گذارد XboxEra آن را قرار دهید

واضح است که مایکروسافت به دنبال آن است . به تازگی در آن واحد، فقط چند ماه بعد .

هنگامی که مایکروسافت ZeniMax را خریداری کرد، اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ گفت که تیم او در مورد در دسترس بودن پلتفرم تصمیم خواهد گرفت . با این حال، او گفت که Starfield فقط برای Xbox، PC و Game Pass در دسترس خواهد بود.

برخی از بازی های ایکس باکس در حال حاضر در پلی استیشن و سوییچ در دسترس هستند، مانند Minecraft Dungeons. به عنوان بخشی از آن برای انتشار عناوین Call of Duty بر روی کنسول‌های نینتندو، مایکروسافت پیشنهاد کرد که سایر بازی‌های Xbox را به سوییچ و/یا جانشین آن بیاورد.

تغییر در استراتژی می تواند جایگاه ایکس باکس را در صنعت بازی زیر سوال ببرد. در حالی که جنگ های کنسولی به طور کلی مزخرف هستند، برخی از بازیکنان ممکن است از این موضوع ناراحت باشند استارفیلد و بازی Indy ظاهراً برای PS5 محدود شده‌اند، به خصوص اگر آنها تصمیم بگیرند که Xbox Series X/S را تنها کنسول خود کنند. برخی از گیمرها که ممکن است فقط بتوانند یکی از کنسول های پرچمدار را بخرند و تمایل به تجارت بازی دارند، ممکن است احساس کنند که اگر برای ایکس باکس انباشته شوند، از دست می دهند، اما عناوین مایکروسافت در کنار بازی هایی مانند PS5 هستند. Marvel’s Spider-Man 2 و خدای جنگ راگناروک.

شاید زمان زیادی طول نکشید تا جزئیات بیشتری در مورد تغییر استراتژی مایکروسافت در چند پلتفرم بیاموزیم. Hi-Fi Rush طبق گزارش‌ها، این سه ماهه به سوییچ و پلی‌استیشن می‌آید، در حالی که گفته می‌شود این شرکت در حال آماده‌سازی یک اطلاعیه عمومی درباره ساخت جدید زمین برای اواخر این ماه است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/microsoft-may-bring-bethesdas-starfield-and-indiana-jones-games-to-the-ps5-after-all-154823503.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/microsoft-may-bring-bethesdas-starfield-and-indiana-jones-games-to-the-ps5-after-all-154823503.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *