مایکروسافت می گوید Palworld بزرگترین عرضه کننده Game Pass شخص ثالث است

Palworldویروسی بازی پوکمون با اسلحه که در Early Access به بررسی های مختلف راه اندازی شد، تاکنون ۱۹ میلیون نسخه فروخته است. Developer Pocketpair می گوید از زمان عرضه در ۱۹ ژانویه (پس از فروش) ۱۲ میلیون نسخه در Steam و هفت میلیون نسخه در Xbox فروخته است. بیش از یک میلیون در هشت ساعت اول). مایکروسافت می گوید طنز زبانی پوکمون بزرگترین راه اندازی شخص ثالث در Game Pass است.

“پاسخ طرفداران فوق العاده بود و دیدن میلیون ها بازیکن در سراسر جهان که از آن لذت می برند فوق العاده است. Palworldمدیر عامل Pocketpair تاکورو میزوبه گفت ایکس باکس وایر. “این فقط شروع برای ما است و Palworldو بازخوردی که در حین پیش‌نمایش بازی جمع‌آوری می‌کنیم به ما این امکان را می‌دهد که به بهبود تجربه Pal Tamers در همه پلتفرم‌ها ادامه دهیم.»

علاوه بر اینکه بزرگترین عرضه کننده Game Pass شخص ثالث تا کنون است، Palworld بزرگترین راه اندازی روز اول شخص ثالث را داشت بازی ایکس باکس ابری (شامل با بازی Pass Ultimate). بالاترین پیک بازی از زمان عرضه، نزدیک به سه میلیون کاربر فعال روزانه در Xbox بود. مایکروسافت می گوید که این بازی پربازیگرترین بازی روی پلتفرم های ایکس باکس در آن دوره بوده است.

مایکروسافت می گوید Palworld بزرگترین عرضه کننده Game Pass شخص ثالث است
جفت جیبی

Palworld از شخصیت‌ها و تم‌های پوکمون استفاده می‌کند – به اندازه کافی توجه وکلای نینتندو را جلب کنید. این نبرد با هیولاهایی شبیه به هیولاهای موجود در سری جمع آوری موجودات، از جمله توانایی گرفتن آنها در داخل یک کره پس از پیروزی دارد.

ولی Palworld همچنین شامل نظرات اجتماعی گزنده و دارای مضامینی است که هرگز در پوکمون نمی بینید – مانند استثمار نیروی کار. سؤالات متداول بازی می‌گوید: «نگران نباشید، هیچ قانون کار برای دوستان وجود ندارد. یکی از تریلرهای عنوان، بازیکنی را نشان می داد که با تفنگ تهاجمی دور دوستان سخت کار می چرخید. «ایجاد یک پایگاه مولد مانند این راز زندگی راحت در آن است Palworld» در این روایت آمده است.

مایکروسافت تاکید کرد که توسعه دهنده هنوز به سختی روی عنوان Early Access کار می کند. “چون Pocketpair تجربه را قبل از انتشار کامل ۱٫۰ بهبود می بخشد، چیزهای بیشتری در راه است.” ایکس باکس وایرجو اسکربلز نوشت. او می‌گوید که Pocketpair به بازخورد بازیکنان گوش می‌دهد و آموخته‌های آنها را به کار می‌گیرد. او افزود که کراس پلی، یکی از ویژگی های درخواستی، در راه است.

حتی اگر برداشت های اولیه از سرگرمی و جلای بازی در بهترین حالت ممکن نباشد، وجود مایکروسافت در گوشه خود می تواند به توسعه دهنده کمک کند تا کار خود را محکم تر کند. Palworld به طور قابل ملاحظه. سازنده ویندوز می گوید با فعال کردن سرورهای اختصاصی و ارائه منابع مهندسی برای کمک به بهینه سازی GPU و حجم کاری حافظه، از بازی پشتیبانی می کند. Palworld ارسال شده در X، “به اولویت بندی رفع اشکالات ادامه می دهد.”

Palworld در دسترسی زودهنگام با قیمت ۳۰ دلار در دسترس است (و در Game Pass گنجانده شده است). ایکس باکس و کامپیوتر (از جمله بخار).

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/microsoft-says-palworld-is-the-biggest-ever-third-party-game-pass-launch-212835294.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/microsoft-says-palworld-is-the-biggest-ever-third-party-game-pass-launch-212835294.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *