مایکروسافت ۱۹۰۰ کارمند را از سراسر تیم های Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax اخراج می کند.

مایکروسافت ۱۹۰۰ کارمند را از سراسر تیم های Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax اخراج می کند.

طبق گزارش‌ها، مایکروسافت قرار است حدود ۱۹۰۰ کارمند خود را از نیروی کار بازی‌های ویدیویی خود اخراج کند، زیرا این شرکت خود را با “بهترین فرصت‌های رشد” دنبال می‌کند. خرید اکتیویژن بلیزارد در سال گذشته.

IGN گزارش ها فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، طرح‌های مازاد بر کار را در یادداشتی برای کارکنان اعلام کرد و در آن توضیح داد که از زمان خرید اکتیویژن، این شرکت در نظر دارد استراتژی‌ای را با “ساختار هزینه‌ای پایدار که از کل هزینه‌ها پشتیبانی می‌کند” تعیین کند. کسب و کار رو به رشد ما.»

۱۹۰۰ تعلیق تقریباً ۸٫۶ درصد از تیم ۲۲۰۰۰ نفری را تشکیل می دهند. در این یادداشت، اسپنسر این تصمیم را “دردناک” توصیف کرد و گفت که “تیم رهبری بازی‌ها و من متعهد هستیم که این فرآیند را تا حد امکان متفکرانه دنبال کنیم.”

اسپنسر ادامه داد: «افرادی که مستقیماً تحت تأثیر این کاهش‌ها قرار می‌گیرند، همگی نقش مهمی در موفقیت تیم‌های Activision Blizzard، ZeniMax، و تیم‌های ایکس‌باکس داشته‌اند و آنها باید به همه کارهایی که در اینجا انجام داده‌اند افتخار کنند.

“ما از همه خلاقیت، اشتیاق و فداکاری که آنها برای بازی‌های ما، بازیکنان و همکاران ما به ارمغان آورده‌اند سپاسگزاریم. ما حمایت کامل خود را از کسانی که در طول انتقال تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، ارائه خواهیم کرد، از جمله مزایای پایان کار با اطلاع از اشتغال محلی. قوانین.”

علاوه بر این، اسپنسر گفت که این شرکت “به سرمایه گذاری در زمینه هایی ادامه خواهد داد که کسب و کار ما را توسعه می دهد و از استراتژی ما برای ارائه بازی های بیشتر به بازیکنان بیشتری در سراسر جهان حمایت می کند.” او افزود: اگرچه این لحظه سختی برای تیم ما است، اما من مثل همیشه به توانایی شما در خلق و پرورش بازی ها، داستان ها و دنیایی که بازیکنان را گرد هم می آورد مطمئن هستم.

TechRadar Gaming برای نظر دادن با مایکروسافت تماس گرفته است و در صورت دریافت پاسخ، این داستان را به روز خواهیم کرد.

اگر به دنبال بازی‌های بیشتری هستید، حتماً فهرست بازی‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های کامپیوتربه همان خوبی بهترین بازی های Xbox Series X.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/microsoft-to-lay-off-around-1900-staff-from-across-the-xbox-activision-blizzard-and-zenimax-teams

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *