مایکروسافت Copilot اکنون می‌تواند آهنگ‌های کوچک و زیبا را در صورت تقاضا بسازد

مایکروسافت کپیلوت که به لطف همکاری با پلتفرم ایجاد موسیقی مبتنی بر هوش مصنوعی Suno، آهنگ ها را از طریق پیام متنی ایجاد می کند. مایکروسافت می‌گوید که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگ‌های شخصی‌سازی‌شده را «بدون در نظر گرفتن زمینه موسیقی» بسازند. سونو مدت‌هاست که با الگوریتم‌های مختلف کار می‌کند تا هوش مصنوعی بسازد که می‌تواند کل آهنگ‌ها را بسازد و به نظر می‌رسد که این شرکت طلایی کرده است.

هنگامی که به این ابزار دسترسی پیدا کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اعلان وارد کنید و اجازه دهید الگوریتم بقیه کارها را انجام دهد. نتیجه نهایی باید آهنگ‌های «سرگرم‌کننده، هوشمندانه و شخصی‌شده» باشد، همراه با اشعار و صدای آواز. اگر کیف شماست، می‌توانید یک آهنگ ساز هم بسازید. استفاده از هوش مصنوعی در فضای ساخت موسیقی افزایش یافته است، اما بیشتر این ابزارها این در درجه اول برای غیر موسیقیدانانی است که به دنبال ایجاد آهنگ برای ایمیل تولد یا چیزی هستند.

برای این منظور، مایکروسافت مثال‌های سریعی مانند «یک آهنگ پاپ درباره ماجراجویی‌ها با خانواده خود بسازید» و «آهنگی بسازید که روح بزرگ شدن را تسخیر کند» ارائه می‌کند. به نظر می‌رسد که افزونه Suno به هر اطلاعات شخصی که Copilot در حین استفاده جمع‌آوری می‌کند دسترسی خواهد داشت، بنابراین این آهنگ‌ها در تئوری می‌توانند بسیار خاص باشند.

این ویژگی از امروز شروع به کار می کند، اما نسخه ای چند لایه است. به عبارت دیگر، ممکن است چند هفته طول بکشد تا به جعبه آپدیت شما برسد. در این بین، باید به آن بسنده کنید که Copilot می تواند انجام دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/microsoft-copilot-can-now-make-cute-little-songs-on-demand-182305372.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/microsoft-copilot-can-now-make-cute-little-songs-on-demand-182305372.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *