مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، به طور تصادفی به پرونده های جعلی دادگاهی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است، استناد کرد

مایکل کوهن به وکیل خود پرونده های ساختگی دادگاهی را ارائه کرد که توسط Google Bard پس از اشتباه گرفتن ربات چت با “موتور جستجوی فوق شارژ” ایجاد شده بود.

مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، اعتراف کرد که در یک سند حقوقی که در مقابل یک قاضی فدرال به پایان رسید، پرونده‌های دادگاه جعلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را ذکر کرده است. همانطور که قبلا توسط مجله نیویورک تایمز. آ تشکیل پرونده بدون مهر و موم در روز جمعه کوهن می‌گوید از Bard گوگل برای انجام تحقیقات پس از اشتباه گرفتن آن با «موتور جستجوی فوق‌العاده شارژ» به جای یک ربات چت هوش مصنوعی استفاده کرد.

سند مورد بحث، طرحی بود که از یک قاضی فدرال خواسته بود مدت سه سال حبس مشروط کوهن را که اکنون پس از مدت زندان با آن مواجه است، کوتاه کند. اعتراف به فرار مالیاتی و سایر هزینه ها اما پس از بررسی خلاصه نامه، قاضی ناحیه ایالات متحده جسی فورمن در یک پرونده نوشت که “هیچ یک از این پرونده ها وجود ندارد” و از وکیل کوهن، دیوید شوارتز، خواست تا توضیح دهد که چرا این سه پرونده در این طرح گنجانده شده است و همچنین اینکه آیا موکل که اکنون از کار افتاده است به تهیه آن کمک کرده است یا خیر.

در پاسخ، کوهن بیانیه ای کتبی ارائه کرد و گفت که قصد گمراه کردن دادگاه را ندارد و افزود که از Google Bard برای انجام تحقیقات حقوقی استفاده کرده و برخی از یافته های خود را برای شوارتز ارسال کرده است. با این حال، کوهن می‌گوید که متوجه نبود موارد ذکر شده توسط بارد پتانسیل جعلی بودن را دارد، و همچنین فکر نمی‌کرد که شوارتز این استنادات را «بدون تأیید وجود آنها» به این پیشنهاد اضافه کند. شوارتز با تحریم های احتمالی به دلیل درج نقل قول های ساختگی مواجه است.

“من به عنوان یک غیر وکیل با روندهای نوظهور (و خطرات مرتبط با آن) در فناوری حقوقی همراه نبودم.”

“به عنوان یک غیر وکیل، من با روندهای نوظهور (و خطرات مرتبط) در فناوری حقوقی همراه نبودم و نمی دانستم که Google Bard یک سرویس متنی مولد است که مانند Chat-GPT می تواند نقل قول ها و توضیحاتی را نشان دهد که واقعی به نظر می رسند اما کوهن می نویسد که در واقع چنین نبود. درعوض، من متوجه شدم که این یک موتور جستجوی پر شارژ است و بارها از آن در زمینه‌های دیگر برای (موفقیت) یافتن اطلاعات دقیق آنلاین استفاده کرده‌ام.

این اولین بار نیست که استنادات تولید شده توسط هوش مصنوعی در دادگاه ظاهر می شود. در ماه ژوئن، دو وکیل نیویورکی تحریم شدند و پس از گنجاندن ۵۰۰۰ دلار جریمه شد پرونده های دادگاه جعلی ایجاد شده توسط ChatGPT در یک خلاصه حقوقی برخی از حقوقدانان حتی از هوش مصنوعی برای پیش نویس استدلال استفاده می کنند. از جمله تیم حقوقی خواننده رپ Pras Michélکه اکنون پس از صدور حکم مجرمیت به دنبال محاکمه جدیدی است.


منبع: https://www.theverge.com/2023/12/29/24019067/michael-cohen-former-trump-lawyer-google-bard-ai

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *