مایکل کوهن «تعیین کننده» سابق ترامپ اعتراف کرد که از Google Bard برای استناد به پرونده های جعلی دادگاه استفاده کرده است

مایکل کوهن، «تعیین کننده» سابق دونالد ترامپ، از آن استفاده کرد گوگل بارد برای استناد به پرونده های حقوقی ساختگی که به دادگاه فدرال ختم شده است. مجله نیویورک تایمز گزارش شده است روز جمعه که کوهن در اسناد دادگاه بدون مهر و موم اعتراف کرد که اسنادی را که به پرونده‌های جعلی ارجاع می‌داد به وکیلش منتقل کرده بود و او سپس آنها را به یک قاضی فدرال منتقل کرد. بنا بر گزارش ها، کوهن در بیانیه سوگند خورده نوشته است که در صدر «روندهای نوظهور (و خطرات مرتبط با آن) در فناوری حقوقی» قرار نگرفته است.

تیم حقوقی کوهن مدارک لازم را برای پایان دادن زودهنگام نظارت دادگاه از پرونده مالی کمپین انتخاباتی او در سال ۲۰۱۸ ارائه کرد. خدمت کرده است سه سال زندان پس از آنکه وکیل کوهن، دیوید ام. شوارتز، اسناد قانونی را به دادگاه فدرال ارائه کرد، قاضی جسی ام. فورمن از دادگاه منطقه فدرال گفت که او در یافتن سه تصمیم مورد استناد شوارتز (از طریق کوهن) با مشکل مواجه است.

قاضی فورمن به شوارتز گفت که اگر نمی تواند مستندات پرونده ها را ارائه کند، وکیل باید «توضیحات کاملی در مورد چگونگی استناد به پرونده هایی که وجود ندارند و نقشی که آقای کوهن در تهیه پیش نویس یا ایفا کرده است، ارائه دهد. بررسی درخواست قبل از طرح.» شوارتز همچنین باید توضیح دهد که چرا نباید “به دلیل استناد به پرونده های موجود به دادگاه” تحریم شود. کوهن یک وکیل سابق است که بعداً برکنار شد اعتراف به گناه به جنایات متعدد

وارد بارد شوید. کوهن گفت که متوجه نشده است که ربات هوش مصنوعی «یک سرویس متنی مولد است که مانند ChatGPT می‌تواند نقل‌قول‌ها و توضیحاتی را نشان دهد که واقعی به نظر می‌رسند اما در واقع واقعی نیستند». کوهن همچنین وکیل خود را مقصر دانست و گفت که او متوجه نشده است که شوارتز “قوانین را بدون تایید وجود آنها به طور عمده در اختیار خود قرار می دهد.”

اگرچه وکلایی که از چت ربات‌های هوش مصنوعی برای استناد به موارد توهم استفاده می‌کنند، کمدی را آسان می‌کند، اما این جریان می‌تواند پیامدهای عمیقی برای یک پرونده مهم با پیامدهای سیاسی بالقوه داشته باشد. انتظار می رود کوهن شاهد ستاره در این فیلم باشد پرونده جنایی منهتن علیه ترامپ به اتهام جعل سوابق تجاری. Bard flub به وکلای ترامپ مهمات جدیدی می دهد تا او را بی اعتبار کنند.

کوهن به شرکت می پیوندد استیون شوارتز وکیل ChatGPTکه موارد ساختگی را ذکر کرد (منبع از طریق چت ربات OpenAI) در یک پرونده مدنی در اوایل سال جاری. ظاهراً وکیل پراس میشل، خواننده رپ Fugees به او پیوست. در ماه اکتبر، این هنرمند وکیل خود را متهم کرد با استفاده از یک برنامه هوش مصنوعی ممکن است در آن سهم مالی داشته باشد برای ارائه استدلال پایانی خود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/former-trump-fixer-michael-cohen-admits-using-google-bard-to-cite-bogus-court-cases-184125792.html?src ظاهر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/former-trump-fixer-michael-cohen-admits-using-google-bard-to-cite-bogus-court-cases-184125792.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *