ما اکنون همه چیز را در مورد پیکسل ۸a می دانیم

فقط چند هفته دیگر با ما فاصله داریم Google I/O و روز فرضی که گوگل آن را خواهد ساخت پیکسل ۸a و تمام جزئیات رسمی آن با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که مواد بازاریابی، مانند رندرهای دستگاه و توضیحات ویژگی های محصول به خرده فروشان آنلاین ارسال شود. این مواد سپس توسط افراد چشم عقابی شناسایی شده و متعاقباً با جهان به اشتراک گذاشته می شود.

این بار، ما رندرهای تازه‌ای برای بررسی داریم، که تأیید می‌کند که می‌توانیم منتظر چهار رنگ در زمان عرضه باشیم: نعناعی، چینی، Obsidian و Bay. آنها خوب به نظر می رسند، نه؟

ما اکنون همه چیز را در مورد پیکسل ۸a می دانیم

ویژگی ها و مشخصات: علاوه بر رندرها، ویژگی های محصول نیز مشاهده شده است، بنابراین اکنون ما اساساً همه چیز را در مورد گوشی به جز قیمت رسمی آن می دانیم. مواد Pixel 8a چیپست Tensor G3 دستگاه، شارژ سریع و عمر باتری تمام روز، ترفندهای هوش مصنوعی از طریق Google Assistant (دایره به جستجو، کمک تماس و غیره)، ویژگی‌های دوربین مانند Best Take، Audio Magic Eraser و Night Sight را برجسته می‌کنند. ، حفاظت IP67 و ۷ سال به روز رسانی اندروید.

برای قیمت گذاری، انتظار می رود گوگل پیکسل ۸a را حدود ۵۰۰ دلار بفروشد. برای ارتقای گوشی، این قیمت عالی است، اما برخی از طرفداران اندروید استدلال می‌کنند که قیمت از چیزی که سری پیکسل A باید داشته باشد دور می‌شود. به گفته آنها، این رده پایین تا متوسط ​​خواهد بود و به نظر آنها ارزان خواهد بود. حتی با قیمت ۵۰۰ دلار، این تلفن همیشه می تواند یک گزینه رایگان در صورت ثبت قرارداد ۲ تا ۳ ساله در یک اپراتور باشد، بنابراین برای بسیاری از مردم، آنها نگران قیمت واقعی تلفن نخواهند بود.

Google I/O است شکل گیری عالی بودن

// @evleaks | سرفصل های اندروید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/26/more-pixel-8a-renders-details-revealed-ahead-of-official-launch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *