ما فکر می کنیم که نیروگاه های قابل حمل واقعاً جالب هستند – و مورد علاقه ما یک معامله عالی Cyber ​​Monday دریافت می کند

ما فکر می کنیم که نیروگاه های قابل حمل واقعاً جالب هستند – و مورد علاقه ما یک معامله عالی Cyber ​​Monday دریافت می کند

EcoFlow Delta 2 Max: بود ۲۲۹۹ دلار اکنون ۱۳۹۹ دلار در آمازون
۹۰۰ دلار صرفه جویی کنید EcoFlow Delta 2 Max قابل حمل است اما برای خانه بهترین است. این ژنراتور ۲۰۴۸ وات ساعتی با انرژی خورشیدی و واحد پشتیبان برق دارای شارژ سریع (و بی صدا) از ۰ تا ۸۰ درصد در کمی بیش از یک ساعت است. این دستگاه دارای ۱۵ پریز است که فضای زیادی را برای تغذیه چندین دستگاه به طور همزمان فراهم می کند. مشاهده معامله

ما مشغول ردیابی بهترین ها بوده ایم معاملات نیروگاه قابل حمل سایبر دوشنبه – و انتخاب برتر ما در حال ارائه است. این خیلی طول نخواهد کشید با اتمام Cyber ​​Monday، باید سریع عمل کنید.

EcoFlow Delta 2 Max اکنون از ۲۲۹۹ دلار به کاهش یافته است فقط ۱۳۹۹ دلار در آمازون. یک معامله ۹۰۰ دلاری که نباید در Cyber ​​Monday از آن استفاده کرد – به خصوص اگر دنبال مدلی هستید که پر از قدرت است.

ما تست کرده ایم بهترین نیروگاه قابل حمل، و دلتا ۲ مکس این قابلیت را دارد که تقریباً تمامی لوازم خانگی را در صورت قطع برق شارژ کند. این قابلیت را دارد که تنها با حداکثر توان ۱۰۰۰ وات خورشیدی کار کند یا حتی با باتری های اضافی تا ۶ کیلووات ساعت افزایش یابد.

در تجربه ما، این نوع نیروگاه‌ها دارای ویژگی‌های جالبی هستند، اما EcoFlow Delta 2 Max به نظر می‌رسد در یک مسابقه خاص خود قرار دارد، با مشخصات بسیار کمی برای چیزی بسیار قابل حمل. در طول آزمایشات ما، EcoFlow بدون هیچ مشکلی انجام شد.

حتی تحت یک بار سنگین، در مقایسه با آنچه ما انتظار داریم، و به خصوص در مقایسه با یک ژنراتور گازی معادل، همچنان آرام است. شارژ سریع باتری، که در واقع ما را شوکه کرد، این معامله Cyber ​​Monday را شیرین می کند – فقط ۱٫۱ ساعت طول می کشد تا تا ۸۰٪ شارژ شود.

برای پول بیشتر، برای بهترین ها به مرکز ما سر بزنید معاملات سایبری دوشنبه همانطور که آنها سقوط می کنند.

چرا EcoFlow؟

نیروگاه های قابل حمل دارای مزایای مختلفی هستند که آنها را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند. آنها متحرک، راحت و همه کاره هستند و امکان اتصال چندین دستگاه مانند لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، دستگاه‌های کوچک، ابزار برقی و یخچال را فراهم می‌کنند. برخلاف ژنراتورهای بنزینی، آنها بی سر و صدا کار می کنند و بخار منتشر نمی کنند، که آنها را برای استفاده در داخل ساختمان و در محیط های حساس ایده آل می کند. علاوه بر این، بسیاری از نیروگاه‌های قابل حمل را می‌توان با استفاده از پنل‌های خورشیدی شارژ کرد و راهی پایدار و سازگار با محیط زیست برای تولید برق ارائه کرد.

EcoFlow راه حل نهایی برای هر کسی است که به دنبال نیروگاه های قابل حمل، پنل های خورشیدی و سایر محصولات انرژی تجدید پذیر است. طرح‌های نوآورانه آن‌ها برای علاقه‌مندان به فضای باز، مسافران و هر کسی که به برق پشتیبان اضطراری نیاز دارد، محبوب است.

نیروگاه های قابل حمل EcoFlow به دلیل ظرفیت بالا، شارژ سریع و طول عمر بالا مشهور هستند. مدل DELTA که در اندازه ها و ظرفیت های مختلف موجود است، به ویژه با ظرفیت ۱۲۶۰ وات ساعت خود یکی از پرفروش ترین هاست و قادر به تامین انرژی اکثر وسایل برقی کوچک، لپ تاپ ها، تبلت ها و سایر دستگاه های الکترونیکی است.

پنل های خورشیدی EcoFlow برای کسانی که می خواهند انرژی های تجدیدپذیر تولید کنند نیز محبوب هستند. با اندازه ها و وات های مختلف، مدل ۱۶۰ وات محبوب ترین است. شما می توانید تا ۱۶۰ وات برق تولید کنید که آن را برای شارژ نیروگاه های قابل حمل EcoFlow و سایر دستگاه های الکترونیکی عالی می کند.


منبع: https://www.techradar.com/pro/we-think-portable-power-stations-are-cool-actually-and-our-favorite-gets-a-great-cyber-monday-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *