ما هیچ ایده ای نداشتیم که Google Play تا این حد منفی دیده شود

سال‌ها پیش، در تلاش برای کشف برنامه‌های جدیدی که ارزش اشتراک‌گذاری در این سایت را داشته باشند، و همچنین پیشنهادهایی برای نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها، گوگل پلی را بررسی می‌کردم. در حوالی تعطیلات، می‌توانید تخفیف‌های واقعاً مناسبی در مورد فیلم‌ها نیز پیدا کنید، اما با وجود پلتفرم‌های پخش بسیار زیاد، اساساً هر فیلمی را که ممکن است بخواهید تماشا کنید، وجود دارد، ایده خرید یک نسخه دیجیتال به قیمت ۲۰ دلار من را مجذوب خود نمی‌کند. و در گوگل پلی اپلیکیشن های جدید پیدا می کنید؟ اکنون این اقدامی است که در میان عناوین بی‌پایان «حمایت‌شده» می‌گذرد. چه اتفاقی برای گوگل پلی افتاد؟

من تنها کسی نیستم که به نظر می رسد در هنگام جستجوی برنامه های جدید برای بازی، اساساً از این پلت فرم خارج شده ام. بر روی redditوجود دارد نخ بزرگ از افرادی که بازخورد خود را در Google Play به اشتراک گذاشته اند. همه چیز از آنجا شروع شد که یک توسعه‌دهنده نوظهور برنامه اندروید از مردم خواست تا افکار خود را در مورد این پلتفرم به اشتراک بگذارند، به خصوص در مورد کشف برنامه جدید. مردم آنگونه بودند که ما آنها را به طرز وحشیانه ای صادق توصیف می کنیم.

یکی از کاربران به سمت دسته می رود PatrickBasedMan می‌گوید: “برنامه‌ها یا پولی هستند یا بد، رایگان و بد، یا رایگان دانلود می‌شوند، اما از شما می‌خواهند که با باز کردن آن، ماهانه یک میلیون دلار مشترک شوید. اپلیکیشن‌ها و برنامه‌نویس‌های خوب کوچک‌تر نیز به سختی پیدا می‌شوند یا باز هم به‌روزرسانی نمی‌شوند. “

کاربر دیگری به نام CokeZoro می‌گوید: «امروز سعی کردم یک برنامه ضبط صدا اولیه برای پدرم پیدا کنم. همه آنها یا شما را با تبلیغات بمباران می‌کنند یا با گزینه‌های اشتراک ماهانه بمباران می‌کنند.»

این روند برای آن موضوع است. اکثراً به نظر می‌رسد که مردم از ایده یافتن برنامه‌های جدید و هیجان‌انگیز به دلیل تعداد برنامه‌های نامرتبط یا کیفیت کلی برنامه‌هایی که پیدا می‌کنند کاملاً ناامید شده‌اند. هر چند همه چیز بد نیست. یک کاربر به همه، برداشت مثبت تری داشت. آنها گفتند: صادقانه بگویم، خیلی بد است، اما در حال بهبود است. در حالی که برای توسعه‌دهندگان «بدتر» است، الزامات سخت‌گیرانه‌تر گوگل در نهایت شروع به کاهش تعداد برنامه‌های قدیمی و کم تلاش کرده است.»

و این درست است. گوگل طی سال‌ها اقدامات زیادی را برای بهبود کیفیت برنامه‌های موجود در فروشگاه انجام داده است. در پایان روز، میلیون‌ها برنامه در اندروید موجود است، بنابراین مطمئناً پیمایش در چنین کتابخانه وسیعی از عناوین برای کاربران دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که گوگل در جنبه جستجوی این پلتفرم تلاش زیادی کرده است. کاربران می توانند برنامه ها را بر اساس دسته بندی، آفلاین در مقابل آنلاین، رتبه بندی ها و موارد دیگر جستجو کنند. با این حال، خواندن این کلمات از کاربران واقعی به گسترش دیدگاه ما در مورد نحوه درک مردم از Google Play کمک می کند.

برداشت خودتان از Google Play چیست؟ آیا حتی از آن برای یافتن برنامه های جدید استفاده می کنید یا فقط یک برنامه برای به روز رسانی برنامه های دیگر شما ضروری است.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/28/users-share-feedback-on-state-of-google-play-and-its-not-great/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *