متنفران آن را گیمی می نامند، اما هوش مصنوعی گلکسی عالی است

Galaxy AI، ویژگی خیمه شب بازی سری گلکسی S24. فانتزی به نظر می رسد، اما دقیقا چیست؟ این ترکیبی از چندین ویژگی جدید است که هم توسط فرآیندهای دستگاه و هم در فضای ابری ارائه می شود. سامسونگ از کارهای انجام شده توسط گوگل استفاده می کند مدل Gemini Nano AI آن این اجازه می دهد تا بسیاری از این فرآیندهای هوش مصنوعی بر روی دستگاه انجام شود و به ماشین های بزرگ در فضای ابری واگذار نشود. به عنوان مثال، تمام ترجمه‌های بی‌درنگ در دستگاه انجام می‌شوند، در حالی که وظایف محو کردن منابع مانند ویرایش عکس که دارای هوش مصنوعی مولد است در فضای ابری انجام می‌شود.

اگر کمک می کند، Galaxy AI را به عنوان یک اصطلاح چتر برای ویژگی های جدید موجود در بسیاری از برنامه های سامسونگ در نظر بگیرید. با این پست می‌خواهیم ویژگی‌ها را مرور کنیم تا مطمئن شویم دقیقاً می‌دانید چه زمانی و اگر تصمیم به خرید این گوشی دارید با چه چیزی بازی کنید.

متنفران آن را گیمی می نامند، اما هوش مصنوعی گلکسی عالی است

ترجمه زنده: ترجمه زنده روی دستگاه انجام می شود و از طریق برنامه تلفن اصلی سامسونگ قابل استفاده است. پس از آزمایش این مورد با همسرم که اسپانیایی صحبت می کند، می توانم عالی بودن آن را تأیید کنم. پس از برقراری تماس، روی دکمه Call Assist که ستاره‌های Galaxy AI را نشان می‌دهد ضربه بزنید. از اینجا، انتخاب کنید ترجمه زنده. زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌شوند، اما پس از اتصال، تماس‌گیرنده با گفتن «سلام» این ویژگی را آغاز می‌کند. پس از شروع، ترجمه زنده به کاربر در سمت دیگر می گوید که این ویژگی فعال است. از اینجا به‌طور معمول صحبت می‌کنید و سپس به تماشای این ویژگی می‌پردازید که آنچه کاربر دیگر می‌گوید درست روی صفحه نمایش شما ترجمه می‌کند.

همانطور که اشاره کردم، آن را به دو زبان کره ای و اسپانیایی تست کردم و فکر کردم که فوق العاده کار می کند. اگر با تلفن ثابت تماس بگیرید، عالی کار می‌کند، اما اگر شخصی که با آن تماس می‌گیرید یک دستگاه Galaxy S24 نیز داشته باشد، آن‌ها نیز رونویسی را در زمان واقعی مشاهده خواهند کرد.

کمک چت: Chat Assist دوباره از طریق مشارکت سامسونگ و Google فعال می شود. دارندگان پیکسل مدتی است که از این ویژگی استفاده می کنند. با آن، هوش مصنوعی می‌تواند پیامی را که می‌نویسید دریافت کند و آن را به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل کند. به عنوان مثال، می توانم تایپ کنم “سلام، حال شما در این روز زیبا چطور است؟” و سپس به آن موضوع شکسپیر بدهید. سپس هوش مصنوعی این جمله را به “سلام، منصفانه آقا!” حال شما در این روز آفتابی درخشان چگونه است؟» تم های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

علاوه بر این، ترجمه پیام داخلی و همچنین پاسخ های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز وجود دارد. این شبیه به آن قسمت از South Park است که در آن پسرها از ChatGPT برای برقراری ارتباط با دوست دختر خود استفاده می کنند. این می تواند در موارد خاصی که شاید کلمات مناسب به شما نمی رسد بسیار مفید باشد.

کمک عکس: با دسترسی به برنامه گالری سامسونگ، کاربران می توانند از ابزارهای ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی با Photo Assist استفاده کنند. اینجاست که مردم می توانند با هوش مصنوعی مولد لذت زیادی ببرند. به عنوان مثال، می‌توانید به سرعت سوژه‌ها را انتخاب کنید و آنها را جابه‌جا کنید یا به طور کامل پاک کنید، با هوش مصنوعی که وظیفه دارد جاهای خالی را پر کند. اگر عکس خود را به گونه ای کج کنید تا فضای جدیدی در عکس ایجاد کنید، در آن زمان است که هوش مصنوعی بخش های جدیدی از تصویر را ایجاد می کند. گاهی اوقات ممکن است کمی بد بو به نظر برسد، اما تا کنون در آزمایش من، در واقع بینانه بودن بسیار خوب است. همچنین قابلیت حذف سریع سایه‌ها و بازتاب‌ها از عکس‌ها در دسترس است. این موضوع در رویداد مطبوعاتی سامسونگ به شدت مورد توجه قرار گرفت.

دایره برای جستجو: همکاری سامسونگ و گوگل همچنین یک عملکرد جستجوی جدید با ژست های حرکتی را برای دستگاه های Galaxy S24 و همچنین دستگاه های پیکسل در آینده به ارمغان می آورد. با Circle to Search، کاربران می‌توانند از قدرت Google Lens از هر کجای دستگاه خود بدون نیاز به ترک برنامه‌ای که در آن هستند استفاده کنند. برای مثال، می‌توانید چیزی را که در TikTok می‌بینید حلقه بزنید و نتایج فوری دریافت کنید یا چیزی را در گالری خود حلقه بزنید. . صرف نظر از جایی که هستید، اگر از پیمایش حرکتی برای بالا کشیدن رابط کاربری جستجوی Google استفاده می کنید، دکمه هوم یا پایین صفحه نمایش خود را طولانی فشار دهید. پس از اتمام، هر چیزی را که می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید حلقه بزنید و به Google اجازه دهید کار را انجام دهد. این فوق العاده شهودی است و در آزمایش اولیه من بسیار خوب کار می کند.


چیزهای دیگری با هوش مصنوعی در گلکسی اس ۲۴ وجود دارد، مانند تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی مولد، مشابه آنچه در پیکسل است. همکاری سامسونگ و گوگل در اینجا برای بهبود تجربه برای کاربران Pixel و Galaxy باید در اینجا مورد تشویق قرار گیرد. به‌نظر می‌رسد به جای اینکه سامسونگ مسیر خودش را طی کند، همانطور که در گذشته با تایزن و بیکسبی دیده‌ایم، به نظر می‌رسد این دو شرکت در اینجا یک هدف مشترک دارند و آن مبارزه با اپل در رقابت برای برتری هوش مصنوعی موبایل است. در حال حاضر اندروید در حال برنده شدن است.

آیا همه این چیزهای Galaxy AI برای شما شیرین به نظر می رسد؟ اگر چنین است، می‌توانید برای پیش‌سفارش گلکسی S24 خود، روی پیوند زیر کلیک کنید.

گلکسی اس ۲۴ را پیش خرید کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/18/heres-what-galaxy-ai-brings-to-the-galaxy-s24-series/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *