مثل همه ما غریبه ها؟ سپس این ۳ فیلم فوق العاده را که شبیه آن هستند تماشا کنید

همه ما غریبه ها | در سینماها ۲۲ دسامبر | تصاویر سرچ لایت

اگر بتوانید دوباره با یکی از بستگان متوفی صحبت کنید، به آنها چه می‌گویید؟ و دوست دارید به شما چه بگویند؟ این مفهوم مرکزی است همه ما غریبه ها، فیلم عالی ۲۰۲۳ اندرو هیگ که مورد توجه منتقدان قرار گرفت و مخاطبان هنری در سراسر کشور.

این فیلم یک مدیتیشن قدرتمند در مورد حافظه، تنهایی و عشق است که ممکن است به شما انگیزه دهد که فیلم های بیشتری مانند آن را دنبال کنید. گاهی اوقات، فیلم ها آنقدر منحصر به فرد و منحصر به فرد هستند که برای خودشان یک کلاس هستند. خوشبختانه طرفداران همه ما غریبه ها شباهت‌های قابل توجهی با فیلم‌های دیگری مانند فیلم‌های موجود در این فهرست پیدا می‌کند و با فیلم‌های فوق‌العاده‌ای پاداش می‌گیرد که به زودی فراموش نخواهند کرد.

آخر هفته (۲۰۱۱)

مثل همه ما غریبه ها؟  سپس این ۳ فیلم فوق العاده را که شبیه آن هستند تماشا کنید
تصاویر پکادیلو

در صورتی که گنجاندن آن کمی بدیهی است تعطیلات آخر هفته در این فهرست، همچنین لازم است، زیرا این اولین فیلم بلند کارگردان اندرو هیگ است و بسیاری از موضوعات مشابه را در خود دارد. همه ما غریبه ها دارد. داستان فیلم در یک آخر هفته اتفاق می‌افتد (غافلگیرکننده!) و داستان یک رابطه عاشقانه سریع بین دو مرد بریتانیایی بیست و چند ساله در ناتینگهام است: راسل، نجات غریق که هرگز پدر و مادرش را نمی‌شناخت و گلن، هنرمندی که روابط جنسی خود را مستند می‌کند. برای یک پروژه هنری آینده

این فیلم که هم در ارائه‌اش غنایی و هم در رویکردش واقع‌گرایانه است، به این موضوع می‌پردازد که چگونه دو مرد همجنس‌گرا با یکدیگر آشنا می‌شوند و وقتی که رازها، رویاها، ترس‌ها و پشیمانی‌های یکدیگر را کشف می‌کنند، چگونه واکنش نشان می‌دهند. مانند کارهای بعدی هایگ، این فیلم همچنین به چگونگی ارتباط این دو همجنس‌باز، به‌ویژه راسل، با والدین خود علاقه‌مند است. در یک صحنه، گلن وانمود می کند که پدر راسل است تا بتواند به او نزدیک شود، چیزی که هایگ در اثری مشابه آن را گسترش می دهد. همه ما غریبه ها.

تعطیلات آخر هفته به صورت رایگان در حال پخش است لوله های.

من جوناس هستم (۲۰۱۸)

نتفلیکس

یک تریلر جنایی دست کم گرفته شده در نتفلیکس، من جوناس هستم شایسته تماشا و ارزیابی مجدد به عنوان یکی از بهترین فیلم های بین المللی پنج سال اخیر است. وقتی برای اولین بار با جوناس سی و چند ساله آشنا می شویم، زندگی او به هم ریخته است. پس از دعوا در یک کافه همجنس گرایان، او به خانه برمی گردد تا دوست پسرش او را بیرون کند. او بدون هدف و با اشتهای خود ویرانگری شروع به تعقیب مرد جوان به ظاهر تصادفی به نام لئونارد می کند. به سرعت، مشخص شد که مرد جوان پیوندی به گذشته خود به اشتراک می‌گذارد، اتفاقی که با رویدادی که در ۱۵ سالگی جوناس رخ داده است، تعریف می‌شود.

پسندیدن همه ما غریبه ها، من جوناس هستم به بار خاطره و سنگینی یک تراژدی دیرینه می پردازد. این فیلم یوناس بزرگسالی را که به دنبال لئونارد می‌رود، با دوستی و شیفتگی جوناس نوجوان به هم‌شاگردی ناتان، که او نیز با لئونارد در ارتباط است، ارتباط برقرار می‌کند. تنها ۸۲ دقیقه، کریستف چاریر من جوناس هستم، تا پایان زمانی که جوناس در نهایت، آسیب گذشته خود را با زمان حال آشتی می دهد، ضربه ای درونی و عاطفی به وجود می آورد. آخرین نما فراموش نشدنی است و به عنوان یک کد مناسب برای فیلمی عمل می کند که هم تحسین برانگیز و هم ترسناک است.

من جوناس هستم در حال پخش است نتفلیکس.

دختر ابدی (۲۰۲۲)

A24

در نگاه اول دختر ابدییکی از ۱۰ فیلم برتر دیجیتال ترندز در سال ۲۰۲۲به نظر می رسد هیچ وجه اشتراکی با آن ندارد همه ما غریبه ها یا هر یک از فیلم های دیگر در این لیست. به جای تمرکز روی یک جفت شخصیت مرد همجنس گرا، شخصیت جوآنا هاگ دختر ابدی نگران دو زن است: جولی هارت، فیلمسازی که برای خلق اثر بعدی خود تلاش می کند و مادر پیرش روزالیند. هر دو تصمیم می گیرند برای چند روز در یک هتل منزوی در حومه شهر بمانند و آنجاست که جولی شروع به مواجهه با چیزهای عجیب و ناراحت کننده می کند که شروع به آزمایش درک او از واقعیت می کند.

ظاهراً یک فیلم ترسناک فراطبیعی گوتیک، دختر ابدی به طور موثری از تله‌های ژانر خود برای کشف رابطه پیچیده بین مادر و دختر و چگونگی استفاده جولی از مهارت‌های خود به عنوان یک فیلمساز برای مقابله با گذشته‌اش استفاده می‌کند. مانند شخصیت فیلمنامه نویس اندرو اسکات در همه ما غریبه ها، جولی از خلق یک روایت تخیلی برای ابهام زدایی از مادرش و یافتن مقداری حقیقت در مورد زن و خودش در این فرآیند استفاده می کند. اگر این به نظر چیزهای هولناکی است، نگران نباشید. دختر ابدی به اندازه کافی پله های ترش و مناظر مه آلود انگلیسی دارد تا طرفداران سرسخت ژانر و همچنین طرفداران تیلدا سوینتون را راضی کند که بار دیگر با به تصویر کشیدن جولی و روزالیند آن را از پارک بیرون می اندازد.

دختر ابدی قابل اجاره یا خرید در آمازون پرایم ویدئو و سایر فروشندگان دیجیتال

توصیه های سردبیران







در صورتی که گنجاندن آن کمی بدیهی است تعطیلات آخر هفته در این فهرست، همچنین لازم است، زیرا این اولین فیلم بلند کارگردان اندرو هیگ است و بسیاری از موضوعات مشابه را در خود دارد. همه ما غریبه ها دارد. داستان فیلم در یک آخر هفته اتفاق می‌افتد (غافلگیرکننده!) و داستان یک رابطه عاشقانه سریع بین دو مرد بریتانیایی بیست و چند ساله در ناتینگهام است: راسل، نجات غریق که هرگز پدر و مادرش را نمی‌شناخت و گلن، هنرمندی که روابط جنسی خود را مستند می‌کند. برای یک پروژه هنری آینده


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/all-of-us-strangers-similar-movies-to-watch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *