مجموعه Borderlands: جعبه پاندورا برای سوییچ در آلمان رتبه بندی شده است

رتبه بندی سوییچ برای Borderlands Collection: Pandora’s Box در آلمان ظاهر شد.

در حال حاضر، این مجموعه تنها بر روی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی در دسترس است و هنوز برای سوییچ تایید نشده است، که تنها در اکتبر، چهار سال پس از انتشار سه‌کوئل بر روی پلتفرم‌های دیگر، پورت Borderlands 3 را دریافت کرد.

اخبار: آیا بازسازی و ریمستر بازی های ویدیویی خیلی زیاد است؟در یوتیوب تماشا کنید

جالب اینجاست که مدتی پیش برای طبقه‌بندی ارسال شد – وب‌سایت می‌گوید که جعبه پاندورا در ماه آگوست امتیاز ۱۴+ خود را دریافت کرد – اما اکنون مورد توجه افراد چشم عقابی قرار گرفته است. بازی‌های Leaks and Rumors subreddit و هنوز به آن اضافه نشده است فروشگاه اینترنتی نینتندو.

اگر بسته نرم افزاری مشابه نسخه موجود بر روی پلتفرم های دیگر باشد، Pandora’s Box تا کنون تمامی بازی های این سری را بسته بندی کرده است، به استثنای اسپین آف Tina Tina’s Wonderlands، که به این معنی است که Borderlands 1، ۲، The Pre-Sequel را دریافت خواهید کرد. ، ۳، Tales from the Borderlands و New Tales from the Borderlands – و سپس هر بیت از DLCهای همراه را نیز در بالا قرار دهید.

شاید با توجه به اینکه حجم قابل توجهی از Borderlands را در خود جای داده است، این بسته دارای برچسب قیمت مناسبی نیز می باشد، اگرچه ما هنوز نمی دانیم که چگونه به فروشگاه الکترونیکی ترجمه می شود.

هفته گذشته، به طور مشابه اعلام نشده مجموعه Felix the Cat در وب سایت ESRB ظاهر شدهم.

این مجموعه – که در آن بازیکنان “با استفاده از ابزارها و وسایل نقلیه برای شکست دادن موجودات کارتونی کوچک از محیط های پیکسلی دو بعدی عبور می کنند” – به نظر می رسد برای PC، PS4، PS5 و Nintendo Switch عرضه شود. متأسفانه هنوز خبری از نسخه ایکس باکس نشده است.

ما نیز اخیراً این را یاد گرفتیم دو بازی Borderlands که هنوز معرفی نشده اند در پروفایل LinkedIn یکی از کارمندان سابق Gearbox ظاهر شده اند..

یک مدیر فنی سابق استودیو که قبلا در Lost Boys Interactive با قراردادی سه ماهه کار کرده بود، ارجاعاتی به Borderlands 4 و Tiny Tina’s Wonderland 2 را در پروفایل حرفه ای خود گنجانده است، حتی اگر هیچ یک از این بازی ها به طور رسمی تایید نشده اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/borderlands-collection-pandoras-box-has-been-rated-for-switch-in-germany

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *