محافظت از هویت نوآورانه از Iris® که توسط Generali طراحی شده است

حفاظت از هویت یک حوزه حساس از امنیت فناوری است که نیازمند نوعی رویکرد شخصی سازی شده با دستکش سفید است که دستیابی به آن در سیستم های موجود دشوار است.

Iris’ Identity Protection این مشکل صمیمیت را با یک پلتفرم محافظت از هویت پیشرو در زمینه فناوری – منعطف و متناسب با هر نیازی، در عین حال قادر به کار بدون زحمت در مقیاس، حل می کند.

از ذخیره ایمن و نظارت بر داده های بسیار حساس (که مشتریان را قادر می سازد در صورت تمایل یک رویکرد کاملاً دستی را حفظ کنند) تا رابط کاربری سفارشی جلویی – هر چیزی که در اینجا ارائه می شود می تواند به راحتی در ارزش های برند موجود و معماری فنی شما قرار بگیرد. یکسان یکپارچه و با نوردهی صفر.

سرویس «دستکش سفید» فقط یک کلمه تبلیغاتی مدرن نیست. از پیشخدمت کلاسیک بریتانیایی سرچشمه می‌گیرد، دائماً مراقب اما کاملاً ظریف.

عنبیه از این سنت برتری محجوب پیروی می کند و خدمات در سطح جهانی را پشت سر برندهای شما ارائه می دهد.

محافظت از هویت نوآورانه از Iris® که توسط Generali طراحی شده است

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

بهترین برای شما

از لحاظ تاریخی، صنعت فکر نمی کرد که شرکت شما به یک سیستم محافظت از هویت به این خوبی نیاز داشته باشد.

عنبیه مدل سنتی را مختل می کند، آرایه ای از گزینه های سفارشی سازی که به شما امکان می دهد راه حل های جامع حفاظت از هویت را با مشتریان و تیم های خود در هر سطح ادغام کنید.

رسیدگی به اصول است Iris Identity Protection APIدر جایی که هستید با مجموعه ای قوی از ویژگی ها و شرکای خدماتی ملاقات می کند که می توانید آنها را به نرم افزار، برنامه ها و پلتفرم های موجود خود وصل کنید.

Iris Micro-Experiences راه حل هایی هستند که توسط عنبیه مدیریت می شوند اما هنوز هم بسیار قابل تنظیم هستند. چه بخواهید ابزار شما مشتری باشد و چه با نام تجاری مشترک، این نوع تجربه حفاظت از هویت را می توان به سرعت اجرا کرد. این خدمات متمرکز می تواند برای قربانیان سرقت شناسنامه، کلاهبرداری یا کلاهبرداری تسکین دهد. گزینه های دیگر پیشگیرانه تر هستند و به مشتریان شما کمک می کنند تا از چنین جنایاتی دوری کنند.

یکی دیگر از پیشنهادات است پورتال Iris OnWatch®یک راه حل کاملاً قابل تنظیم با مدیریت و میزبانی Iris که به طور منحصر به فرد برای شما مارک شده است و با حداقل ورودی سمت مشتری قابل استقرار است.

خواه یک API، Micro-Experience یا پورتال OnWatch باشد، Iris حتی انتقال داده، مدیریت و میزبانی را نیز به عهده می گیرد، که تا به حال یک مانع بسیار رایج برای ورود است.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا شما ممکن است نخواهید اطلاعات دقیق مشتری را که حفاظت از هویت پیشرفته امروزی نیاز دارد، نگهداری کنید. از یک چشم‌انداز نظارتی دقیق‌تر، تا محدودیت‌های پایگاه‌های داده قدیمی داخلی، می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد.

Iris آن را تمیز و ساده نگه می‌دارد، مراقبت از بلع و عادی‌سازی داده‌ها، ارائه یکپارچه‌سازی یکپارچه و بدون نوردهی، و حتی نگه‌داشتن خود داده‌ها در صورت لزوم – ایجاد آرامش بدون اصطکاک برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان در هر مرحله.

و این به رابط کاربری جلویی گسترش می‌یابد و به مشتریان و اعضای تیم شما امکان می‌دهد از طریق انواع گزینه‌های ثبت‌نام، به‌طور یکپارچه از طریق سیستم‌های موجود متصل شوند.

تصویری از یک زوج جوان در حال تماشای ویدیوهای آنلاین با هم در حالی که بودجه ماهانه خود را در خانه انجام می دهند

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

بهترین برای کاربران شما

با این وجود، Iris به حفظ امنیت مشتریان شما کمک می کند.

Iris Identity Monitoring به طور مداوم داده‌های کاربر را ردیابی می‌کند و وب تاریک و عمیق را برای اعتبارنامه‌های در معرض خطر و استفاده مشکوک نظارت می‌کند، به خاموش کردن تهدیدها قبل از وقوع، خنثی کردن تلاش‌ها برای تصاحب حساب و کشف تقلب در آغاز آن کمک می‌کند.

نظارت بر اعتبار برای یک یا هر سه دفتر اعتباری اصلی در دسترس است: Equifax، Transunion، و Experian، که از طریق تراکنش‌هایی که می‌تواند نشان دهنده تقلب باشد، غربال می‌کند.

علاوه بر همه اینها، می توانید یک چک سلامت آنلاین برای کاربران خود سفارش دهید. IDRiskIQ جمعیت‌شناسی کاربر، دستگاه‌ها و رفتار آنلاین را برای ارزیابی و بستن آسیب‌پذیری‌ها مقایسه می‌کند.

در عین حال، کاتالوگ نقض عنبیه به شما یا کاربرانتان اجازه می‌دهد تا داده‌های مصرف‌کننده قبلاً به خطر افتاده را ردیابی کنید، و حفاظت از Iris را حتی تا نقض‌هایی که قبل از ثبت‌نام رخ داده است، گسترش می‌دهد.

در نهایت، اگر و زمانی که بدترین اتفاق بیفتد، آیریس یکی از معدود شرکت‌های جهانی در این فضا باقی می‌ماند که می‌تواند پاسخی واقعاً شخصی و همدلانه به مشتریان شما ارائه دهد. به عنوان یک پیشنهاد مستقل یا ارائه شده در ترکیب با راه حل های دیگر، تیم متخصص آیریس آماده است تا در مرکز حل آنها در محل کمک کند.

۲۴/۷، ۳۶۵، و همه اینها در حالی که رنگ های شما در حال پخش است (اگر این چیزی است که شما می خواهید).


منبع: https://www.techradar.com/pro/software-services/innovative-identity-protection-from-irisr-powered-by-generali

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *