محافظت دقیق از اثر انگشت Brave با وب‌سایت‌ها خوب بازی نمی‌کند – بنابراین در حال گرفتن تبر است

محافظت دقیق از اثر انگشت Brave با وب‌سایت‌ها خوب بازی نمی‌کند – بنابراین در حال گرفتن تبر است

محبوب مرورگر حریم خصوصی Brave حالت حفاظت از اثر انگشت دقیق خود را کنار می‌گذارد و دلایل دیگر را به مشکلات سازگاری با وب‌سایت‌ها می‌گوید.

در یک پست وبلاگBrave توضیح داد که در مرورگر خود دو حالت حفاظت از اثر انگشت وجود دارد: استاندارد و سخت. به گفته تیم Brave Privacy، حذف این دومی “به ما امکان می دهد بر روی بهبود حفاظت از حریم خصوصی در حالت استاندارد تمرکز کنیم و از مشکلات سازگاری با وب جلوگیری کنیم.”

این اضافه می کند که از آنجایی که حالت سختگیرانه APIهای قابل اثرانگشت را مسدود می کند، برخی از وب سایت ها به درستی یا اصلاً کار نمی کنند. همچنین ادعا می کند که کمتر از ۰٫۵٪ از کاربران حالت Strict را فعال می کنند. از قضا، Brave ادعا می کند که این در واقع باعث می شود آن کاربران قابل شناسایی تر باشند، زیرا آنها گروه کوچکی هستند که از بقیه افراد متمایز هستند.

در حال حاضر به اندازه کافی خوب است

اثرانگشت در مفهوم دیجیتالی، توانایی شناسایی کاربران بر اساس تنظیمات، دستگاه‌ها و عادت‌های خاصی است که استفاده می‌کنند و آنها را توسط وب‌سایت‌ها و طرف‌های خاص قابل شناسایی و ردیابی می‌کند.

Brave همچنین زمان لازم برای حفظ و اشکال زدایی حالت Strict را به عنوان دلیل دیگری برای غروب این ویژگی ذکر می کند، زیرا “زمان مهندسان ما را از تمرکز بر محافظت از حریم خصوصی پیش فرض که می تواند برای همه کاربران ما مفید باشد، می گیرد.”

این سازمان ادعا می‌کند که حفاظت از اثر انگشت استاندارد همچنان “قوی‌ترین” در بین مرورگرهای اصلی است، و ویژگی “farbling” آن، که ویژگی‌های شناسایی نمونه مرورگر کاربر را تصادفی می‌کند، شناسایی آنها را برای سایت‌ها دشوارتر می‌کند.

با این حال، Brave همچنین می‌گوید که به بهبود حالت استاندارد ادامه می‌دهد و محافظت از اثرانگشت را افزایش می‌دهد و همچنین مطمئن می‌شود که «بالاترین سطح ممکن سازگاری با وب‌سایت‌ها» را حفظ می‌کند.

حالت سخت‌گیرانه قبلاً از نسخه توسعه‌دهنده مرورگر، معروف به Nightly حذف شده است، و این تغییر برای کاربران اصلی دسک‌تاپ و اندروید، از نسخه ۱.۶۴ شروع می‌شود. نسخه پایدار فعلی ۱٫۶۱ است.

اطلاعات بیشتر از TECHRADAR PRO


منبع: https://www.techradar.com/pro/security/braves-strict-fingerprint-protection-isnt-playing-nice-with-websites-so-its-getting-the-axe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *