محتوای Apple Vision Pro را می توان از طریق AirPlay به سایر دستگاه های اپل ارسال کرد

محتوای Apple Vision Pro را می توان از طریق AirPlay به سایر دستگاه های اپل ارسال کرد

حالا که پیش خرید اپل ویژن پرو منتشر شده است، ما در مورد هدست واقعیت ترکیبی گران قیمت اپل بیشتر می آموزیم – از جمله روش هایی که در آن با سایر دستگاه های اپل مانند آیفون، آی پد و مک در تعامل است.

طبق Vision Pro صفحه مشخصات فنی (از طریق MacRumorsاین دستگاه از استاندارد AirPlay اپل برای انتقال بی سیم ویدیو و صدا پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر، می‌توانید هر آنچه را که در Vision Pro اتفاق می‌افتد به صفحه آیفون، آی‌پد، رایانه مک یا Apple TV ارسال کنید – هر چیزی که از AirPlay نیز پشتیبانی می‌کند.

این چیزی است که ما در هدست های دیگر مانند آن دیده ایم متا کوئست ۳قابلیت انعکاس نمایشگر در جای دیگری، و به این معنی است که اگر در یک جلسه ارائه می دهید یا فقط با دوستان و خانواده بازی می کنید، هرکسی که با آن هستید می تواند هر آنچه را که در آن نگاه می کنید را ببیند. واقعیت مختلط

اگر از مک دسکتاپ یا مک بوک استفاده می‌کنید، ظاهراً اتصال می‌تواند به سمت دیگری نیز پیش برود – بنابراین می‌توانید هر آنچه را که روی صفحه macOS وجود دارد در داخل Vision Pro نشان داده شود و از رایانه خود به این طریق استفاده کنید.

گرفتن Vision Pro

در اینجا یک مقدار اطلاعات وجود دارد که باید به آن توجه داشت و آن این است که ویدیوی آینه‌ای را فقط می‌توان با وضوح ۷۲۰p نشان داد (که ظاهراً از ۱۰۸۰p کاهش یافته است). این واضح ترین عکسی که می گیرید نخواهد بود.

با این وجود، به هر دلیلی، این کار مفیدی است که بتوانید آنچه را که در داخل هدست خود است با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. شاید این چیزی است که کارکنان اپل استور از آن بهره خواهند برد همانطور که آنها دستگاه را نمایش می دهند به خریداران بالقوه نیز

از زمان معرفی اپل ویژن پرو و ​​آغاز پیش فروش ها چندین ماه فاصله بود و تا جمعه، ۲ فوریه، نمی توانید وارد یک فروشگاه اپل شوید و یک ویژن پرو بخرید.

همه افراد خارج از ایالات متحده باید حتی بیشتر منتظر بمانند: خرید هدست در سطح بین المللی امکان پذیر است، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. ما نشنیده ایم که این دستگاه چه زمانی در مناطق دیگر به فروش می رسد، اما شما را در جریان قرار خواهیم داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/virtual-reality-augmented-reality/apple-vision-pro-content-can-be-beamed-to-other-apple-devices-via-airplay

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *