محل تماشای نمایش بزرگ پخت آمریکایی: ویژه تعطیلات مشهور

یک هفته از امروز نمایش بزرگ نانوایی آمریکا در حال بازگشت برای یک قسمت ویژه با چهره های آشنای زیادی است. و نسخه امسال نمایش بزرگ پخت آمریکایی: تعطیلات مشاهیر خاص به نظر می رسد که خنده دار خواهد بود.

این سریال اسپین آف آمریکایی است نمایش بزرگ نانوایی بریتانیا، و آنها در یک فرض مشترک هستند. این یک نمایش مسابقه آشپزی است که در آن سرآشپزها برای جلب نظر داوران معروف آشپزی با هم رقابت می کنند. برای ویژه تعطیلات امسال، کیسی ویلسون و زک چری میزبانان معمولی، داوران مهمان ویژه پل هالیوود و پرو لیث از نمایش بزرگ نانوایی بریتانیا.

اکنون زمان پاسخ به یکی از سوالات بزرگی است که شما را به اینجا رسانده است.

از کجا می‌توانیم The Great American Baking Show: Celebrity Holiday را تماشا کنیم؟

محل تماشای نمایش بزرگ پخت آمریکایی: ویژه تعطیلات مشهور
Love Productions ایالات متحده آمریکا

نمایش بزرگ پخت آمریکایی: تعطیلات مشاهیر نمایش اول خواهد شد جمعه ۱۰ نوامبر در کانال روکو طرفداران سریال نمی توانند از این موضوع خیلی غافلگیر شوند، زیرا کانال Roku نیز خانه سریال در حال اجرا است. در واقع، فصل هفتم از نمایش بزرگ نانوایی آمریکا در ماه مه سفارش داده شد. ما مطمئن نیستیم که اولین نمایش فصل ۷ چه زمانی برگزار می شود، اما ویژه تعطیلات راه خوبی برای بازدید مجدد از سریال در طول وقفه است.

کدام افراد مشهور در ویژه تعطیلات شرکت می کنند؟

نمایش بزرگ پخت آمریکایی: تعطیلات سلبریتی ۲۰۲۳ | تریلر رسمی | کانال روکو

EW رسماً از شرکت کنندگان مشهور امسال رونمایی کرد نمایش بزرگ پخت آمریکایی: تعطیلات مشاهیر. انجمن و کنترل حیوانات ستاره جوئل مک هیل، فوق ستاره NBA دی آندر جردن از دنور ناگتس، شنبه شب زندهEgo Nwodim، همه چیز سطل زباله است خالق فیبی رابینسون براد سیتیآرتورو کاسترو و کمدین هیدر مک ماهان.

رابینسون به EW گفت: “به عنوان یک طرفدار فوق العاده، قدم زدن در چادر، نگاه کردن به چشمان پل هالیوود و دیدن گردنبند بیانیه پرو، رویایی بود که به حقیقت پیوست.” “و بازی کردن برای غیرانتفاعی مورد علاقه‌ام (RED) روی کیک بود. آیا من نانوایی قوی هستم؟

مک هیل افزود: “در نهایت جهان خواهد دید که من بزرگترین نانوای مشهور تاریخ هستم.” “آن را بخور، پل جیاماتی!”

کدام سلبریتی برنده خواهد شد؟ برای دریافت این پاسخ، باید تماشا کنید نمایش بزرگ پخت آمریکایی: تعطیلات مشاهیر. در روز جمعه، ۱۰ نوامبر، فقط در کانال Roku.

توصیه های سردبیران







اکنون زمان پاسخ به یکی از سوالات بزرگی است که شما را به اینجا رسانده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/where-to-watch-the-great-american-baking-show-celebrity-holiday-special/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *