محکومیت SBF آخرین میخ در تابوت برای برادران ارز دیجیتال است که امیدوارند سریع ثروتمند شوند.

سم بنکمن-فرید برای حضور در دادگاه فدرال منهتن در 3 ژانویه وارد می شود

سم بنکمن-فرید در ۳ ژانویه وارد دادگاه فدرال منهتن می شود.

عکس AP/کریگ راتل



  • سام بنکمن-فرید در هر هفت اتهامی که علیه او بود مجرم شناخته شد.
  • او در هنگام شهادت، عدم آگاهی از خود را نشان داد.
  • آینده کریپتو احتمالاً در مقررات و نهادها نهفته است، که به معنای پایان دوران غرب وحشی آن است.
تبلیغات

تبلیغات

یک هیئت منصفه در نیویورک روز پنجشنبه کمتر از پنج ساعت طول کشید تا پیدا شود سام بنکمن-فرید گناهکار از هر هفت اتهامی که بنیانگذار FTX با آن روبرو شده است.

دادگاه یک ماهه دید بانکمن-فرید شهادت دهد در دفاع از خود، با پاسخ های پر پیچ و خم یا گریزان به بازجویی متقابل که قاضی را دید. به او بگو: “ببین، فقط به سوالات جواب بده.”

در مقطعی، قاضی با اعتراض وکیل بانکمن-فرید روبرو شد، اما میلیاردر سابق به هر حال به سوال دادستان پاسخ داد. اینسایدر گزارش داد که این باعث خنده در دادگاه شد زیرا او گفت: “احساس کردم باید به آن یکی پاسخ دهم.”

در طول چهار روز حضورش در غرفه، به نظر می‌رسید که بنکمن-فرید به جای بی‌گناهی، تکبر خود را بهتر نشان می‌دهد.

تبلیغات

تبلیغات

همانطور که رناتو ماریوتی، دادستان سابق بخش تقلب در اوراق بهادار و کالاهای وزارت دادگستری می گوید: “او سرانجام با موقعیتی روبرو شد که نمی تواند از آن خارج شود.”

محکومیت SBF که اکنون با ۱۱۰ سال زندان مواجه است، آخرین میخ در تابوت برای خانواده برادران رمزنگاری است که به سرعت ثروتمند شدند.

آنچه که به عنوان یک ارز غیرمتمرکز آغاز شد، به دلیل نوسانات خود به دارایی سرمایه گذاران سفته باز تبدیل شد و اکنون با بی اعتمادی و سوء ظن مواجه شده است.

اما این بدان معنا نیست که این بخش مرده است.

تبلیغات

تبلیغات

قیمت بیت کوین در ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است و از زمانی که Bankman-Fried گناهکار شناخته شد، تنها حدود ۲ درصد کاهش یافته است. بازارهای داخلی داده ها.

در اواسط اکتبر به دلیل گزارش های نادرست مبنی بر اینکه مدیر دارایی بلک راک تاییدیه نظارتی را برای صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین.

پس از اینکه بلک راک اعلام کرد در واقع هنوز در دست بررسی است، قیمت آن دوباره کاهش یافت. اما این قسمت نشان می‌دهد که چگونه رمزارزها نهادینه‌تر می‌شوند، در حالی که دوران حدس و گمان آن به پایان می‌رسد.

همچنین ظهور ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC ها. اینها ارزهای رمزنگاری شده نیستند، اما پشتیبانی از آنها از محبوبیت فناوری بلاک چین ناشی شده است. و همه از ژاپن تا بریتانیا و فدرال رزرو در حال بررسی استفاده از آنها هستند.

تبلیغات

تبلیغات

با این حال در حال تنظیم رمزارزها با موانع بیشتری روبرو می شود از آنجایی که Bankman-Fried بازیگر اصلی در ترویج قانون بود.

SBF میلیون ها دلار برای اجاره جت های خصوصی به واشنگتن دی سی هزینه کردو دادستان ها گفتند که او ۱۰۰ میلیون دلار برای “از بین بردن سیاستمداران ضد رمزنگاری” و به دست آوردن نفوذ مطلوب اهدا کرده است.

شواهد در محاکمه او شامل DM هایی بود که او برای یک خبرنگار Vox فرستاد، با جملاتی مانند “لعنت به تنظیم کننده ها”. بانکمن-فرید نیز شهادت داد او معتقد بود که مقررات به FTX مزیت رقابتی نسبت به صرافی رقیب بایننس کمک می کند.

بایننس با مشکلات حقوقی خود نیز مواجه است.

تبلیغات

تبلیغات

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ماه ژوئن علیه بایننس شکایت کرد و آن را به “بی توجهی آشکار” به قوانین اوراق بهادار متهم کرد.

این شکایت شامل یک صرافی خاص می شود که در آن SEC ادعا می کند که مدیر ارشد انطباق بایننس گفته است:
برادر ما به عنوان یک بورس اوراق بهادار بدون مجوز در ایالات متحده فعالیت می کنیم.

مورد نیز وجود دارد دو کوونبنیانگذار استیبل کوین TerraUSD که توسط SEC به اجرای یک طرح کلاهبرداری متهم شده است که در نهایت منجر به حذف ۴۰ میلیارد دلار از ارزش کل TerraUSD و ارز خواهر Luna شد.

و کلاهبرداری های بی شماری را فراموش نکنیم، مانند گروهی که اکانت های توییتر ربوده شده مانند الون ماسک و جو بایدن، قبل از اینکه به دروغ ادعا کنند کل بیت کوین ارسالی به آنها را دو برابر خواهند کرد.

تبلیغات

تبلیغات

با محکومیت Sam Bankman-Fried، کلاهبرداری ممکن است برای بسیاری از افراد مترادف با رمزنگاری شود. راه پیش رو احتمالاً شامل مقررات بیشتر و نهادهای بیشتری است که مردم بتوانند به آنها اعتماد کنند.

در اتاق سرریز دادگاه، جایی که تماشاگران محاکمه او را از طریق یک پخش زنده تماشا می کردند، شوخی، تشویق، شرط بندی های جانبی و ویپینگ وجود داشت. مجله نیویورک گزارش شده است.

این ممکن است آخرین مهمانی قبل از اینکه صنعت کریپتو از آن اجتناب کند، باشد شورت و تی شرت باربری برای خوبی

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

سام بنکمن-فرید
ftx
رمزنگاری

تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/sam-bankman-frieds-conviction-is-nail-in-the-coffin-for-crypto-bros-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *