مداد اپل جدید با پورت USB-C مخفی و بیشتر به قیمت ۷۹ دلار معرفی شد

سیب امروز رونمایی شد کاملا جدید، مقرون به صرفه تر مداد سیب مدل دارای یک پورت USB-C که در پشت درپوش کشویی پنهان شده است.

مداد اپل جدید با پورت USB-C مخفی و بیشتر به قیمت ۷۹ دلار معرفی شد
مداد اپل جدید یک مدل مقرون به صرفه تر است که در زیر نسل اول و دوم اپل پنسل در خط تولید قرار می گیرد. دارای یک درپوش کشویی است که یک پورت USB-C را نشان می دهد و به کاربران امکان می دهد از طریق کابل USB-C شارژ و جفت شوند. هنگامی که به صورت مغناطیسی به کنار یک آی پد، اپل پنسل جدید برای حفظ عمر باتری وارد حالت خواب می شود. از بیانیه مطبوعاتی اپل:

امروزه، اپل با یک مداد اپل جدید و مقرون به صرفه‌تر، انتخاب بیشتری را برای کاربران آی‌پد به ارمغان می‌آورد. با دقت کامل پیکسلی، تأخیر کم و حساسیت شیب، مداد اپل جدید برای یادداشت برداری، طراحی، حاشیه نویسی، ژورنال و موارد دیگر ایده آل است. Apple Pencil جدید با روکش مات و یک طرف صاف که به صورت مغناطیسی برای ذخیره سازی به کناره iPad متصل می شود، با کابل USB-C جفت شده و شارژ می شود.

مداد اپل جدید مانند سایر مدل‌های اپل پنسیل دارای تأخیر و حساسیت کم است، اما حساسیت فشار، جفت‌سازی و شارژ بی‌سیم، دو بار ضربه زدن برای تغییر ابزارها و حکاکی رایگان را از دست می‌دهد. با این حال، بر خلاف نسل اول Apple Pencil، از Apple Pencil Hover در جدیدترین نسخه پشتیبانی می کند آیپد پرو مدل ها. با تمام مدل های آیپد که دارای پورت USB-C هستند سازگار است.

اپل پنسل جدید ۷۹ دلار قیمت دارد و در اوایل نوامبر عرضه می شود. مدل های نسل اول و دوم اپل پنسیل همچنان به ترتیب ۹۹ و ۱۲۹ دلار قیمت دارند.

موارد بیشتر برای دنبال کردن…

انجمن های مرتبط: لوازم جانبی iPad


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/17/new-apple-pencil-with-usb-c-announced/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *