مدل‌های مک‌بوک ایر M3 اکنون به مشتریان نیوزلند و استرالیا می‌رسند

جمعه، ۸ مارس در نیوزلند و استرالیا است، به این معنی که مشتریانی که یکی از ماشین‌های جدید را در این دو کشور پیش‌سفارش کرده‌اند، دریافت می‌کنند. مک بوک ایر مدل ها.

مدل‌های مک‌بوک ایر M3 اکنون به مشتریان نیوزلند و استرالیا می‌رسند
معرفی کرد در روز دوشنبه این هفتهمدل های به روز شده ۱۳٫۶ اینچی و ۱۵٫۳ اینچی مک بوک ایر به همان تراشه M3 مجهز شده اند که در اواخر سال گذشته در مک بوک پرو معرفی شد.

هیچ تغییر خارجی در مک بوک ایر وجود ندارد و اپل در عوض بر روی به روز رسانی های داخلی تمرکز کرده است. تراشه M3 تا ۳۰ درصد سریعتر از تراشه است M2 تراشه از نظر عملکرد CPU، و پیشرفت‌های قابل‌توجهی در GPU با افزودن پشتیبانی از حافظه پنهان پویا، ردیابی پرتو با شتاب سخت‌افزاری، سایه‌زنی مش تسریع‌شده سخت‌افزاری و پشتیبانی از رمزگشایی AV1، بهبودهای قابل‌توجهی در GPU وجود دارد.

از دیگر پیشرفت‌های مک‌بوک ایر می‌توان به پشتیبانی از دو نمایشگر خارجی در هنگام استفاده از دستگاه در حالت تاشو، پشتیبانی از Wi-Fi 6E، وضوح صدای افزایش یافته برای تماس‌های صوتی و تصویری، و مهر و موم جدید آندایزاسیون برای کاهش اثر انگشت در پایان نیمه‌شب اشاره کرد.

فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در استرالیا، دستگاه‌های مک‌بوک ایر جدید را می‌فروشند، و موجودی زیادی برای مشتریان حاضر وجود دارد. اپل در نیوزلند فروشگاهی راه اندازی نمی کند، بنابراین مشتریان در آن کشور باید به صورت آنلاین سفارش دهند.

پس از نیوزلند و استرالیا، فروش و تحویل مدل های جدید مک بوک ایر در آسیا، خاورمیانه، اروپا و در نهایت آمریکای شمالی آغاز خواهد شد.

صبح بعد از تحویل گرفتن یکی از دستگاه های جدید، بررسی عملی M3 MacBook Air جدید را به اشتراک می گذاریم.

جمع بندی های مرتبط: مک بوک ایر
انجمن های مرتبط: مک بوک ایر


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/07/m3-macbook-air-new-zealand-australia/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *