مدیران اجرایی فناوری قرار است در یک جلسه استماع آنلاین سنا درباره استثمار جنسی از کودکان در ماه دسامبر شهادت دهند

کمیته قضایی سنا در ۶ دسامبر یک جلسه استماع در مورد استثمار جنسی آنلاین از کودکان برگزار می کند و مدیران عامل شرکت های بزرگ فناوری قرار است شهادت دهند. کمیته انتظار متا مدیرعامل مارک زاکربرگ و همتای او در TikTok, شو زی جویدن، برای شهادت داوطلبانه. همچنین می خواهد از مدیران عامل شرکت بشنود ایکس (توئیتر سابق)، اختلاف نظر و ضربه محکم و ناگهانیو برای آنها احضاریه صادر کرده است.

"شکست Big Tech در پلیس کردن خود به هزینه فرزندان ما نمی تواند بی پاسخ بماند." رئیس کمیته، سناتور دیک دوربین (D-IL) و عضو ارشد سناتور لیندسی گراهام (R-SC) در بیانیه ای مشترک گفتند. رویترز گزارش ها. "من مدیران اجرایی Big Tech را به کمیته قضایی سنا می‌کشم تا در مورد شکست آنها در محافظت از کودکان آنلاین شهادت دهند." دوربین روی X نوشت.

طبق گفته کمیته، X و Discord از پذیرش احضاریه ها از طرف مدیر عامل خود خودداری کردند. "کمیته را ملزم می کند تا از خدمات مارشال های ایالات متحده کمک بگیرد" تا شخصا به آنها خدمت کنم. "ما با حسن نیت کار کرده‌ایم تا در جلسه استماع کمیته قضایی درباره حمایت از کودکان آنلاین شرکت کنیم، زیرا ایمنی اولویت اصلی ما در X است." ویفردو فرناندز، رئیس امور دولت ایالات متحده و کانادا در X در بیانیه ای به Engadget گفت. "امروز در حال اطلاع رسانی در دسترس بودن به روز شده خود برای شرکت در جلسه استماع در مورد این موضوع مهم هستیم." Engadget همچنین برای نظر دادن با Discord تماس گرفته است.

موضوع پلتفرم‌های فناوری که ادعا می‌شود آسیب‌رسانی به کودکان را تسهیل می‌کنند، به موضوعی فزاینده تبدیل شده است. در اوایل این ماه، آرتورو بجار، مدیر سابق متا شهادت داد زاکربرگ در پاسخ به ایمیل خود که جزئیات نگرانی‌های مربوط به آسیب‌هایی که کودکان در پلتفرم‌های شرکت با آن مواجه هستند، پاسخ نداد. سناتورها سپس درخواست اسناد کردند از مدیر عامل شرکت "مرتبط با دانش مدیران ارشد از آسیب های سلامت روانی و جسمی مرتبط با پلتفرم های آن، از جمله فیس بوک و اینستاگرام."

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tech-ceos-are-set-to-testify-in-a-senate-online-child-sexual-exploitation-hearing-in-december-180206072 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/tech-ceos-are-set-to-testify-in-a-senate-online-child-sexual-exploitation-hearing-in-december-180206072.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *