مدیریت لباس‌شویی لمسی Arcade Paradise VR و کابینت‌های قابل بازی در تریلر جدید پخش می‌شود

بازی مدیریتی تحسین شده Arcade Paradise در حال دریافت درمان VR و در آستانه آن است در متا کوئست منتشر شدتوسعه‌دهنده Nosebleed Interactive نگاهی دقیق‌تر به نحوه اجرای کل این برنامه به اشتراک گذاشته است، پس از اینکه سر خود را به سرگرمی تلخ و دوست‌داشتنی آن در سال ۱۹۹۳ فشار دهید.

همانطور که در نسخه اصلی ۲۰۲۲، Arcade Paradise VR بازیکنان را به چالش می‌کشد تا کسب‌وکار خانوادگی خود – یک لباس‌شویی فرسوده – را به یک بازی پر رونق، یک کابینت جدید در یک زمان تبدیل کنند. این یک نوع کار کاملاً عملی است – هر روز به طور دستی زباله ها را جمع آوری می کنید، لباس ها را می شویید و تا می کنید، و انسداد توالت را به صورت اول شخص باز می کنید، در حالی که در تلاش برای کارایی بیشتر در جلوی مغازه هستید و به تدریج امپراتوری بازی های خود را گسترش می دهید – بنابراین. یک تناسب بسیار طبیعی برای VR، که در آن کل قرعه کشی غوطه ور است که با اشتیاق محیط مجازی شما را دستکاری می کند (و سپس چیزی را به دیوار پرتاب می کند).

در Arcade Paradise VR، می‌توانید با استفاده از حرکات طبیعی پرتاب کنید، مالش دهید، بارگیری کنید، و تمیز کنید، سپس در آن بازی‌های آرکید گیر کنید، وقتی که انگشتان مجازی خود را تا آخر کار نمی‌کنید. اقتباس واقعیت مجازی Nosebleed از Arcade Paradise دارای ۳۹ کابینت قابل بازی است که ۲۷ عدد از آن ها از نسخه اصلی خارج شده اند – که شامل طیف کاملی از بازی های آرکید کاملاً جدید و زیبا با الهام از کلاسیک های یکپارچهسازی با سیستمعامل است – به علاوه ۱۲ مورد خاص برای VR.


نگاهی کوتاه به برخی از گیم پلی Arcade Paradise VR.

پارو زدن، هاکی روی هوا، انفجار با تفنگ لیزری، فوتبال روی میز، ضربه زدن به مول، بسکتبال و موارد دیگر وجود دارد که برخی از آنها در بازی جدید Nosebleed ارائه شده‌اند. تریلر گیم پلی بازی Arcade Paradise VR. متأسفانه، هیچ اشاره‌ای به تاریخ انتشار فراتر از یک «به زودی» مبهم وجود ندارد، بنابراین در حالی که منتظر اخبار ملموس‌تر هستیم، در اینجا کریستین دونلان از Eurogamer است که جذابیت‌های Arcade Paradise اصلی را خلاصه می‌کند.

او در کتاب خود نوشت: “چه چیزی بررسی پیشنهادی در سال ۲۰۲۲٫ “Arcade Paradise باعث شد به Outrun و GTA و آقای Driller فکر کنم، و همچنین زندگی کاری خودم را در نوجوانی به عنوان یک ماشین ظرفشویی و یک فروشنده شیشه های دوجداره، مطمئنا. دیوارهای لوله خیابان وارن. خیابان وارن! آن را دریافت کنید؟ معماهای کوچکی ساخته شده است که باید بین قطارها حل شوند، اما به اندازه کافی دشوار است که شما را تشویق کند که قطار خود را از دست بدهید. سپس پیچ و خم را حل می کنید و به فضای وسیع تری می روید. پیچ و خم شبکه زیرزمینی. و شاید، چه کسی می داند، پیچ و خم فراتر از آن نیز وجود داشته باشد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/see-arcade-paradise-vrs-tactile-laundrette-management-and-playable-cabinets-in-new-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *