مدیر اجرایی سابق پلی استیشن به نینتندو آمریکا پیوست

مدیر سابق پلی استیشن، جیو کورسی، به نینتندو آمریکا پیوست.

کورسی – که قبل از ترک در پایان سال ۲۰۱۹، رئیس بازی‌های ثانویه جهانی در پلی‌استیشن بود، قبل از پیوستن به استودیوی Iron Galaxy به‌عنوان مدیر تجاری آن در سال ۲۰۲۲، با IllFonic به‌عنوان رئیس انتشارات و توسعه تجارت آن کار کرد.

قبل از آن، کورسی نقش‌های ارشدی در LucasArts، Nexon و EA داشت.

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

کورسی شاید بیشتر به خاطر رهبری ابتکار «Building the List» پلی استیشن شناخته شده است، که در طی آن او تلاش کرد تا Yakuza را به سونی و در واقع مخاطبان غربی بیاورد، اما کورسی در زمان حضور در پلی استیشن در تولید شخص ثالث و روابط توسعه دهندگان نیز کار می کرد و ظاهراً رهبری می کرد. پروژه های پلی استیشن ویتا نیز.

اکنون به نظر می رسد که کورسی از مهارتی مشابه نقش سونی خود در موقعیت جدید خود در نینتندو استفاده می کند.

“من به خدمه مدیریت نمونه کارها شخص ثالث Nintendo America AAA پیوستم تا به تیم های بزرگ کمک کنم بازی های شگفت انگیز خود را به این پلتفرم افسانه ای بیاورند!” کورسی دیروز در توییتر/X اعلام کرد.

تخصص خاص کورسی باعث شده است که برخی از طرفداران نینتندو حدس بزنند که انتصاب او تعهد نینتندو را برای آوردن بازی های شخص ثالث به سیستم دستی خود، به ویژه با شایعات طولانی، تقویت می کند. سوئیچ ۲ در راه

پنجره انتشار هدف برای سوییچ ۲ اندکی پس از اینکه منابع Eurogamer فاش کردند که کنسول بعدی نینتندو در سه ماهه اول ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد، ظاهر شد. با این حال، قبلاً گزارش شده بود که کنسول جدید در اواخر سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

اگر Switch 2 در مارس ۲۰۲۵ عرضه شود، هشت سال پس از Switch اصلی که در مارس ۲۰۱۷ عرضه شد، وارد قفسه‌ها می‌شود. اعتقاد بر این است که این سوئیچ می‌تواند تصاویری قابل مقایسه با PS5 و Xbox Series X داشته باشد و از ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند. و قابلیت اجرای Unreal Engine 5.

متشکرم GameRant.


منبع: https://www.eurogamer.net/former-playstation-exec-joins-nintendo-of-america?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *