مدیر ارشد Ubisoft پس از دو سال و نیم ترک می کند

Anika Grant، مدیر ارشد Ubisoft، پس از دو سال و نیم کار بر روی فرهنگ محیط کار و مسائل منابع انسانی، در پایان ماه جاری شرکت را ترک می کند.

گرانت در آوریل ۲۰۲۱ در زمانی به یوبی سافت پیوست که قبلاً با اشاره به اتهامات متعدد تجاوز جنسی و آزار و اذیت علیه کارمندان ارشد و کهنه‌کار از جمله «بحران سوء رفتار» برای شرکت توصیف کرده بود. ماکسیم بلند، کارگردان خلاق Splinter Cell و Far Cry و معاون تحریریه سابق تامی فرانسوا.

خروج گرانت به صورت داخلی توسط ایو گیلموت، مدیر اجرایی یوبی‌سافت در ایمیلی از کارکنان اعلام شد و جستجو برای جایگزینی «به خوبی در حال انجام است». در بیانیه ای برای ارسال به صنعت بازییوبی سافت تایید کرد که گرنت در پایان ماه شرکت را ترک خواهد کرد.

Newscast: در مورد ویترین پیش نمایش شریک Xbox بحث شد.در یوتیوب تماشا کنید

“[Grant] یوبی‌سافت در بیانیه خود گفت: و تیم او تغییرات و برنامه‌هایی را اجرا کردند که کمک زیادی به ایجاد یک محیط کاری امن، محترمانه و فراگیر کرد که در آن همه اعضای تیم یوبی‌سافت می‌توانند شکوفا شوند و پتانسیل کامل خود را به‌کار ببرند. کمک های بسیاری.» گرانت برای «پیگیری فرصت های جدید» ترک می کند.

در سپتامبر سال جاری، گرانت گفت که یوبی سافت در حال حاضر است “در راه راست” پس از تغییراتی که او بر آن نظارت کرده است، مانند سیستم گزارش دهی داخلی جدید و آیین نامه رفتار.


منبع: https://www.eurogamer.net/ubisoft-chief-people-officer-leaves-after-two-and-a-half-years

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *