مدیر سابق بتلفیلد «هیچ چیز مثبتی درباره EA برای گفتن ندارد»

مارکوس لهتو، یکی از خالقان دنیای Halo و رهبر سابق بازی‌های اخیراً بسته‌شده Ridgeline، می‌گوید که «هیچ چیز مثبتی درباره EA برای گفتن ندارد».

در پایان ماه فوریه لهتو تایید کرد که EA را “به میل من” ترک کرده است.، و اکنون وقت خود را از بازی های ویدیویی صرف می کنیم تا بفهمیم که “در صورت هر کاری می خواهم چه کاری انجام دهم”. کارگردان بعداً اعتراف کرد که احساس می کند “مشت خورده است”. ببینم EA تیمم را اخراج می کند. برنامه‌نویسان بسیار با استعدادی که برای فرنچایز Battlefield بسیار ارزشمند بودند.


مدیر سابق بتلفیلد «هیچ چیز مثبتی درباره EA برای گفتن ندارد»پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

در آخرین بیانیه ای که به X/Twitter ارسال شد، لهتو به سادگی گفت: “در اینجا چیز زیادی نمی گویم زیرا هیچ چیز مثبتی برای گفتن در مورد EA، جدایی اخیرم و اینکه چگونه بسیاری از افراد، از جمله تیم من، به دلیل رنج می برند، ندارم. اخراج گسترده صنعت».

Ridgeline – که قبلاً توسط Lehto رهبری می شد – روی یک کمپین Battlefield به رهبری روایت کار می کرد. این پروژه اکنون توسط Need for Speed ​​Studio Criterion Games تکمیل خواهد شد.

اخبار مربوط به Ridgeline به عنوان بخشی از a موج بیشتری از اخراج در EA، با پنج درصد از شرکت – حدود ۶۷۰ نفر – رها می شود.. این بالاتر از شش درصد از نیروی کار EA است که ناشر در مارس سال گذشته بیکار شده بود.

همانطور که تام در آن زمان برای ما خلاصه کرد، هنگام اعلام این خبر، رئیس EA، اندرو ویلسون گفت که شرکت در حال دور شدن از “IP دارای مجوز آینده” برای تمرکز بر “IP متعلق به، ورزش و جوامع آنلاین گسترده” است. عناوین در حال پیشرفت Black Panther و Iron Man در حال توسعه هستند. با این حال، یک تیرانداز جنگ ستارگان توسط Apex Legends و استودیوی Titanfall Respawn در حال توسعه است – ظاهراً یک بازی ماندالوریایی است – لغو شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/former-battlefield-director-doesnt-have-anything-positive-to-say-about-ea?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *