مدیر سگا می خواهد سونیک از ماریو پیشی بگیرد

اوسامو اوهاسی، مدیر اجرایی سگا، تمایل خود را برای پیشی گرفتن سونیک از ماریو ابراز کرده است.

Ohasi در حال حاضر مدیر بخش ۲nd Business Department است که مسئول هر دو سری Sonic و راه اندازی مجدد IP های گذشته برای ایجاد “Sonic دوم” است. با او مصاحبه شد داخلی توسط سگا ژاپن برای اهداف استخدام (ترجمه شده توسط NoisyPixel).

وقتی از او پرسیده شد که او چگونه برای رشد سونیک در آینده برنامه ریزی می کند، اوهاسی پاسخ داد: “به عبارت ساده، من می خواهم از ماریو پیشی بگیرم.”


Sonic Dream Team – اعلام تریلر

“سونیک یک بازی بود که ابتدا برای رقابت با ماریو ساخته شد و ما هنوز به آن نرسیده‌ایم. چون به ماریو احترام می‌گذاریم، هدف من این است که به او برسم و از او پیشی بگیرم.”

Sonic در واقع به عنوان یک طلسم سگا برای رقابت با ماریو نینتندو ساخته شد، اما در حالی که این شخصیت مطمئناً در هر دو بازی و فیلم موفقیت جهانی داشته است، اما از نظر مالی و تحسین منتقدان از ماریو پیشی گرفته است.

و بنابراین نبرد از زمان انتشار Sonic the Hedgehog در سال ۱۹۹۱ شدت گرفته است، و سونیک هرگز به خط بازاریابی «جنسیس آنچه را که نینتندون انجام نمی‌دهد» سگا آمریکا کاملاً مطابقت نمی‌دهد.

اوهاسی ادامه داد: “ما می خواهیم که سونیک مانند ماریو در سراسر جهان از جمله ژاپن پخش شود و می خواهیم فیلم موفق تر از ماریو باشد. همچنین می خواهیم یک جاذبه صوتی در یونیورسال استودیو ژاپن بسازیم. هدف من به عنوان یک عاشق سونیک.”

این فیلم Sonic the Hedgehog 2 شروع بسیار خوبی داشت، اما خیلی زود توسط فیلم برادران سوپر ماریو که رکورد را شکست بزرگترین تعطیلات آخر هفته افتتاحیه از هر فیلم انیمیشنی و از آن زمان تاکنون در باکس آفیس جهانی از یک میلیارد دلار گذشت.

در مورد یک پارک موضوعی سونیک، من برای بازدید از منطقه واقعی تپه سبز و سوار شدن بر یک ترن هوایی پرسرعت آبی مات، پول زیادی می‌پردازم.

با این حال، با توجه به میراث فعلی هر دو سری، نظرات اوهاسی مانند جاه طلبی های بلندی برای شرکت به نظر می رسد. در مصاحبه او همچنین اعتراف کرد که سونیک در خارج از کشور محبوب تر از ژاپن است.

دیروز سگا یک پلتفرمر جدید سه بعدی سونیک را معرفی کرد تیم رویای سونیکبه طور انحصاری برای Apple Arcade منتشر می شود.

این به دنبال Sonic Superstars است که در همان هفته با بازی Super Mario Wonder و Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد و از نظر فروش بسیار عقب مانده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/sega-exec-wants-sonic-to-surpass-mario

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *