مدیر عامل شرکت Embracer می گوید هنوز خیلی زود است که این شرکت درباره خرید استودیوهای جدید صحبت کند.

لارس وینگفورز، مدیرعامل Embracer اذعان کرده است که «خیلی زود» است که این شرکت «در مورد خرید استودیوهای جدید صحبت کند».

صحبت با سرمایه گذاران – همانطور که توسط RPS – وینگفورز گفت که پس از کنار گذاشتن بیش از ۱۳۰۰ شغل، لغو ده‌ها بازی و تعطیلی استودیوهایی مانند توسعه‌دهنده Timesplitters، Free Radical و Saints Row dev Volition، “بالاترین تمرکز و اولویت” تیم “افزایش سودآوری و تولید جریان نقدی به سادگی از طریق بهتر کردن” بود. محصولات و بازی ها”.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

“به دنبال انجام کارهای بیشتر [mergers and acquisitions] معاملات – من فکر می کنم خیلی زود است که دوباره درباره راه اندازی مجدد موتورهای M&A صحبت کنیم.

“اکنون ما در مراحل پایانی بررسی آینده گروه هستیم و این بالاترین تمرکز و اولویت ما است – اینکه چگونه خودمان را تنظیم کنیم و ساختار خود را بسازیم و از دارایی های خود در گروه استفاده کنیم و آنها را با هم کار کنیم. و اینکه چگونه با استفاده از عملکردهای مختلف، از آنها برای کار بهتر با هم استفاده می کنیم.

وینگفورز افزود: «من فکر می‌کنم تمرکز ما در حال حاضر این است – افزایش سودآوری و تولید جریان نقدی، صرفاً با ساخت محصولات و بازی‌های بهتر».

جالب اینجاست که امبراسر گفت شرکت هایی که بسته یا واگذار کرده است دارای “جریان نقدی منفی” هستند و آنچه باقی مانده است “برای فروش نیست”.

ما اکنون در پایان ماه مارس برنامه بازسازی را به پایان می‌رسانیم و فرآیند بازسازی گیربکس بخشی از این برنامه بوده است. اکنون می‌توانم بگویم نه کاملاً روزانه، بلکه به صورت هفتگی، شرکت‌هایی که می‌خواهند وینگفورز توضیح داد که دارایی های خاصی را در گروه به دست آورید.

وینگفورز گفت: “و من کاملاً واضح گفته ام که آنها برای فروش نیستند، زیرا آنها بخش بسیار مهمی برای گروه و سهامداران گروه در آینده هستند.”

آغوشگر – که گیربکس را تنها در سال ۲۰۲۲ خریداری کرد – اکنون وارد توافق شده است Gearbox Interactive را به Take-Two به قیمت ۴۶۰ میلیون دلار بفروشید.

آغوش در ابتدا گیربکس را به قیمت ۳۶۳ میلیون دلار خریداری کرد در سال ۲۰۲۱٫ فروش سریع استودیو – که داشت مدت ها انتظار می رفت – بخشی از “برنامه جامع تجدید ساختار” Embracer است که از سال گذشته پس از آغاز شد سقوط یک “مشارکت استراتژیک بزرگ” ۲ میلیارد دلاری در ماه می.

وقتی این تراکنش کامل شد، Take-Two فرنچایز Borderlands و Tiny Tina's Wonderlands و همچنین Homeworld، Risk of Rain، Brothers in Arms و Duke Nukem را به دست خواهد آورد. انتظار می رود بسته شدن در سه ماهه اول سال مالی ۲۴/۲۵، پایان ژوئن ۲۰۲۴ نهایی شود.

Embracer همچنان تعدادی از دارایی ها مانند Lost Boys را حفظ خواهد کرد گیربکس در سال ۲۰۲۲ خریداری شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/embracer-ceo-says-its-way-too-early-for-the-company-to-start-talking-about-acquiring-new-studios?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *