مدیر عامل Enotria: The Last Song از “جامعه ایکس باکس” به دلیل “انتخابی که مجبور به انجام آن شد” عذرخواهی کرد.

Jyamma Games “رسما از جامعه Xbox عذرخواهی کرد” پس از اینکه تصمیم گرفتید که Enotria: The Last Song را در ایکس باکس منتشر نکنید به منظور اطمینان از “تجربه برتر” برای بازیکنان در رایانه شخصی و PS5.

در بیانیه‌ای مطبوعاتی، مدیر عامل شرکت جاکومو گرکو به دلیل طولانی شدن مدت زمانی که به بازیکنان ایکس‌باکس گفت که این بازی برای Xbox Series X/S عرضه نمی‌شود عذرخواهی کرد و گفت که این یک “انتخابی است که به تازگی انجام شده است” و “انتشار در تاریخ” همه پلتفرم ها منجر به کاهش کیفیت کلی محصول و تاخیر بیشتر در همان محصول می شود.

تریلر گیم پلی بازی Enotria: The Last Song.در یوتیوب تماشا کنید

می‌خواهم بدانید که این تاخیر به دلیل پرتاب در همان تاریخ بوده است [Elden Ring’s DLC] به ما این فرصت را داد که زمان بیشتری را برای بهبود بیشتر محصول اختصاص دهیم، این منجر به بالا بردن سطح محصول شد و به عنوان مدیر عامل، من مسئول کیفیت نهایی محصول هستم.”

با این اوصاف، من هرگز اجازه نمی‌دادم بازی ما به طور محتاطانه روی همه پلتفرم‌ها عرضه شود، ترجیح می‌دهم بازی روی دو پلتفرم کامل باشد تا اینکه به طور محتاطانه روی سه پلتفرم بی‌نقص باشد.»

گرکو همچنین اضافه کرد که وقتی بازی برای PC و PS5 عرضه شد، تیم “همچنین روی نسخه Xbox و همچنین DLC کار خواهد کرد، بنابراین ما می توانیم بازی را به کاربران مایکروسافت نیز بدهیم”.

در مورد اینکه چرا جیاما گیمز تصمیم گرفت نسخه ایکس باکس را کنار بگذارد؟

مدیر عامل شرکت گفت: «انتخاب بر روی PS5 به جای Xbox صرفاً به این دلیل است که ما با شرکای خود در آسیا (SEGA) رابطه داریم که با آنها توافقاتی داریم که می‌خواهیم برای احترام به آنها احترام بگذاریم.

همانطور که همه شما می دانید، بازار آسیا تا حد زیادی تحت سلطه پلی استیشن است، بنابراین PS5 انتخاب منطقی بود. با این حال، می خواهم به برخی موارد اشاره کنم، Jyamma Games یک شرکت نرم افزاری مستقل است که هرگز وجود نداشته است. با تامین مالی هر کسی، از جمله مایکروسافت، برخی از اتهاماتی که توسط برخی از کاربران مطرح شده است، در حد شکایت قانونی در مورد این موضوع است.

“امیدوارم اکنون همه چیز واضح تر شده باشد و جامعه ایکس باکس به خاطر انتخابی که انجام شده آزرده نشود [sic] مجبور به ساختن،» نتیجه گرفتند.

Enotria: The Last Song ابتدا قرار بود در ماه ژوئن منتشر شود، اما تاریخ عرضه آن توسط توسعه دهنده Jyamma Games به تعویق افتاد و اطمینان حاصل کرد که از انتشار آن جلوگیری می کند. الدن رینگ DLC. The Italian Soulslike اکنون در ۲۱ آگوست منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/enotria-the-last-song-ceo-apologises-to-xbox-community-for-a-choice-that-was-forced-to-make?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *