مدیر عامل Nacon می گوید RoboCop: Rogue City از انتظارات ما فراتر رفته است

مدیر عامل Nacon می گوید RoboCop: Rogue City از انتظارات ما فراتر رفته است

RoboCop: Rogue City با معرفی بهترین بازی Nacon تا به حال، تایید شده است، با مدیر عامل ناشر، آلن فالک، موفقیت بازی را به عنوان یک “شاهکار واقعی” ستایش می کند.

بازی تیراندازی اول شخص (که توسط Teyon ساخته شده است) در اوایل این ماه منتشر شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در داستانی که پس از وقایع دوم رخ می‌دهد، جای مجری قانون سایبورگ لقب بگیرند. RoboCop فیلم سینما.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی جدید و همچنین کسب ۹۲٪ نظرات مثبت در Steam، شهر سرکش همچنین توانست در دو هفته اول ۴۳۵۰۰۰ بازیکن جمع کند و در مجموع ۲٫۷ میلیون جلسه بازی فعال را جمع آوری کند. در مجموع، فالک گفت که FPS “فراتر از انتظارات ما بوده است.”

RoboCop: Rogue City فالک در بیانیه‌ای گفت: «از انتظارات ما فراتر رفته است و تا جایی که به Nacon مربوط می‌شود به یک شاهکار واقعی دست یافته است. ما واقعاً مفتخریم که توانستیم با استودیوی Teyon روی این بازی کار کنیم که توسط و برای آن ساخته شده است. RoboCop سرسخت ما همچنین می‌خواهیم از MGM برای اعتمادی که در طول این همکاری به ما داشتند و همچنین از همه بازیکنانی که در موفقیت این نسخه کمک کردند تشکر کنیم.

شهر سرکشاستقبال منتقدان نیز به طور کلی مثبت بوده است، با میانگین امتیاز ۷۲ در تمام پلتفرم‌ها (PC، Xbox Series X|S و PS5) متاکریتیک در زمان نوشتن

در اینجا در TRG، جیک تاکر، سردبیر ما، به نسخه PC چهار ستاره از پنج ستاره داد و نوشت:RoboCop: Rogue City در جاهایی کم‌هزینه و بداخلاق است، اما کارگردانی هنری باعث می‌شود که احساس کنید در فیلم‌ها حضور دارید، و تیراندازی‌های غوطه‌ور شده، تجربه‌ای از تیراندازی اول شخص را ارائه می‌دهند که نباید از دست داد.»

فقط چند روز تا شروع جمعه سیاه باقی مانده است – تا برخی از بهترین ها را بررسی کنید معاملات بازی جمعه سیاهحتما نگاهی به جمع بندی های ما بیندازید معاملات جمعه سیاه PS5 و معاملات جمعه سیاه Xbox Series X.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/robocop-rogue-city-has-exceeded-our-expectations-says-nacon-ceo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *