مدیر MMO می‌گوید: داستان گسسته World of Warcraft «چیزی است که باید آن را بهبود بخشیم»، «من کاملاً می‌توانم اذعان کنم که این یک نقطه ضعف است».

مدیر MMO می‌گوید: داستان گسسته World of Warcraft «چیزی است که باید آن را بهبود بخشیم»، «من کاملاً می‌توانم اذعان کنم که این یک نقطه ضعف است».

در مصاحبه با World of WarcraftIon Hazzikostas، مدیر بازی، شورای جامعه تحت رهبری بازیکنان، مسائل مربوط به داستان بازی و منحنی تند یادگیری روایت را که تازه واردان با آن مواجه هستند، بررسی کرد.

در طول میزگردیکی از اعضای شورای اجتماعی از Hazzikostas و همکارانش پرسید که آیا برنامه‌هایی برای “پر کردن برخی از شکاف‌های اطلاعاتی” در بازی وجود دارد یا خیر. این سوال ادامه داد: “درک کردن داستان سخت است”، “بسیاری از افسانه های قدیمی در کتاب ها و چیزهایی هستند که [is not found in] بازی.” (از طریق PC Gamer).

هازیکوستاس در پاسخ خود سعی کرد “از جنبه روایی آن صحبت کند. من کاملا اذعان دارم که این یک نقطه ضعف است، چیزی است که باید آن را بهبود بخشیم. [and] این چیزی است که من و کریس متزن اخیراً درباره آن چت کرده ایم. چگونه می‌توانیم مکانیسم‌های درون‌بازی را برای جلب توجه مردم به کار ببریم.”

برای کسانی که نمی دانند، کریس متزن یک World of Warcraft جانبازی که اخیرا از بازنشستگی خارج شد یک بار دیگر روی MMO کار کنید. زمان Metzen با فرنچایز به زمانی باز می گردد Warcraft: Orcs and Humans در سال ۱۹۹۴ – اولین وارکرفت عنوان.

Hazzikostas از مثال Anduin Wrynn، یکی از شخصیت‌های اصلی بازی استفاده کرد تا مراحلی را که او و تیم می‌توانستند برای کمک به بازیکنان جدیدتر انجام دهند، نشان دهد.

“چه بود [Anduin's] سفر؟ از کجا شروع شد؟ […] او چه چیزی را از دست داده است؟ گیم‌پلی کاملاً راه درستی برای جذب افراد نیست، اما مجلات درون بازی، توانایی مشاهده سینماتیک، چیزهایی که نیازی به رفتن به یوتیوب و تماشای مجموعه‌ها در آنجا ندارند. [… this is] چیزی که ما قطعاً در حال بحث هستیم.”

با توجه به اطلاعیه اخیر از World of Warcraftگسترش بعدی است، جنگ درون اکنون زمان بسیار خوبی برای Hazzikostas و تیم به نظر می رسد تا این نوع تنظیمات کیفیت زندگی را برای بازیکنان جدید تشنه علم به اجرا بگذارند. به علاوه، با جنگ درون به عنوان قسمت اول جدید عمل می کند حماسه روح جهانی سه گانه بسط هابازیکنان قدیم و جدید می خواهند تمام اطلاعات مربوط به آن را در نوک انگشتان خود داشته باشند، همانطور که در مرحله بعدی سفر غارنورد MMO حرکت می کنند.

World of Warcraft یکی از آنهاست بهترین MMORPG ها در تمام دوران‌ها، اما کسانی که به دنبال ماجراجویی‌های انفرادی هستند، باید فهرست ما را بررسی کنند بهترین بازی های تک نفرههم.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/world-of-warcrafts-disjointed-story-is-something-that-we-need-to-improve-says-mmos-director-i-can-completely-acknowledge-that-is-a-weakness

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *