مد طرفداران Dark Souls: Archthrones “بازخوانی” جهان دارک سولز را ارائه می دهد

یک مد جدید از طرفداران Dark Souls 3 منتشر شده است که یک بازنگری کامل از بازی را ارائه می دهد که نوید “بازگویی جهان دارک سولز” را می دهد.

با نام Dark Souls: Archthrones، توسط تیم Archthrones ساخته شده است و در دسترس است NexusMods رایگان. طبق توضیحات این تیم، هنرمندان مفهومی، نویسندگان، برنامه نویسان، آهنگسازان و صداپیشگان در جامعه Souls هستند.

جالب اینجاست که از نظر ساختار سطح از Demon's Souls گرفته شده است – از این رو نام mod بازی در Archstones اولین بازی Souls از FromSoftware است.


مد طرفداران Dark Souls: Archthrones “بازخوانی” جهان دارک سولز را ارائه می دهدتریلر راه اندازی نسخه ی نمایشی – Dark Souls: Archthrones


تریلر راه اندازی نسخه ی نمایشی – Dark Souls: Archthrones

به طور مشابه، در Dark Souls: Archthrones بازیکنان قادر خواهند بود تا هر تاج و تخت را به هر ترتیبی، بدون توجه به سختی، پیش ببرند. پنج جهان وجود دارد که از افسانه‌های FromSoftware الهام می‌گیرند، با تفسیر مجدد از شخصیت‌ها و مناطق نمادین از کل سه‌گانه.

این تیم همچنین از سری Souls و دیگر بازی‌های FromSoftware برای مکانیک‌های گیم‌پلی و انیمیشن‌ها استفاده کرده است. توانایی‌های رزمی جدید شامل شمارنده‌های گارد، مسدود کردن کامل، انحراف و لغو گارد پشت گام است. همچنین ۱۷ باس فایت جدید وجود دارد که می توانید توانایی خود را در آنها آزمایش کنید.

این مد همچنین قول استفاده از سلاح‌های جدید، مجموعه‌های زرهی کاملاً جدید مخصوص این جهان و NPC‌های جدید با صداهای آشنا را می‌دهد که ماموریت‌های جانبی مختلف را ارائه می‌دهند.

بنابراین، چیزهای زیادی وجود دارد که به نظر می رسد مانند یک Demon's Souls / Dark Souls عمل می کند. طرفداران Souls نمی خواهند این فرصت را از دست بدهند – فقط با نسخه Steam Dark Souls 3 سازگار است.

بازی های Soulsborne به طور کلی برای مودینگ آماده هستند مد Convergence برای Elden Ringماه گذشته منتشر شد و “بازنگری کامل” از کل بازی را با کلاس های جدید، باس ها، تجهیزات و موارد دیگر ارائه می دهد.

همه اینها قبل از انتشار بعدی FromSoftware: the الدن رینگ DLC گسترش Shadow of the Erdtree در ژوئن.


منبع: https://www.eurogamer.net/dark-souls-archthrones-fan-mod-offers-retelling-of-the-dark-souls-universe?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *