مردم تصاویری از ولورین مارول را از نسخه دزدیده شده و اولیه منتشر می کنند

Marvel’s Wolverine هنوز سال ها از انتشار باقی مانده است، اما مردم در حال حاضر در حال پخش – و آپلود فیلم – از یک ساخت ناقص توسعه اولیه هستند که در داخل فایل‌هایی که در اوایل ماه جاری توسط هکرهای باج‌افزار از Insomniac Games به سرقت رفتند.

دیدن یک بازی در حال توسعه که به این شکل انجام می شود قابل توجه است – و من نمی توانم وضعیت مشابهی را حداقل در خاطرات اخیر در نظر بگیرم. هک GTA 6 حاوی کوهی از دارایی های توسعه بود، بله، اما هیچ چیز به این شکل قابل بازی نیست.

در اینجا، مردم توانسته‌اند به یک نسخه آزمایشی از Wolverine مشابه نسخه‌ی نمایشی داخلی برای Insomniac و Sony دسترسی پیدا کنند که دارای بخش‌های متعددی از بازی برای بازی و کاوش است. طبیعتاً این بخش‌ها هنوز ناقص و صیقل‌نشده هستند، اما مکانیک‌های کلیدی گیم‌پلی و لحظات داستانی در آن گنجانده شده است.

فیلمی از همه این موارد اکنون به صورت آنلاین آپلود می شود و انتشار مواد دزدیده شده از شرکت را بیشتر طولانی می کند.

سونی و اینسومنیاک از آن زمان تاکنون سکوت رادیویی خود را در مورد هک حفظ کرده اند ۱٫۶ ترابایت داده در اوایل این هفته منتشر شد. فایل‌ها حاوی پیام‌ها و ایمیل‌های خصوصی و همچنین اطلاعات تجاری و جزئیات توسعه مربوط به پروژه‌های بالقوه بازی Insomniac برنامه‌ریزی‌شده برای دهه آینده بودند.

سونی در بیانیه‌ای که درباره هک اولیه باج‌افزار به Eurogamer ارسال کرد، گفت: “ما از گزارش‌هایی مطلع هستیم که Insomniac Games قربانی یک حمله امنیتی سایبری شده است. ما در حال حاضر در حال بررسی این وضعیت هستیم. ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم هیچ مورد دیگری وجود ندارد. بخش های SIE یا سونی تحت تاثیر قرار گرفته اند.”


منبع: https://www.eurogamer.net/people-are-posting-footage-of-marvels-wolverine-from-stolen-early-version

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *