مردم در حال یافتن راه هایی برای تولید تصاویر نامناسب با برچسب های جدید هوش مصنوعی متا هستند – و نتایج را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند.

تصویری از ویژگی جدید استیکر هوش مصنوعی متا

تصویری از ویژگی جدید استیکر هوش مصنوعی متا


@Pioldes



  • متا ویژگی جدید برچسب هوش مصنوعی خود را هفته گذشته راه اندازی کرد.
  • کاربران راه هایی برای تولید تصاویر بسیار نامناسب با این ابزار پیدا کرده اند و نتایج را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند.
  • یکی از دانشگاهیان به حفاظت از هوش مصنوعی متا در یک سال حمله کرد پست وبلاگ روز یکشنبه
تبلیغات

تبلیغات

متا استیکرهای هوش مصنوعی و سایر ویژگی‌های مشابه را راه‌اندازی کرد دستیاران هوش مصنوعی مشهور در ۲۷ سپتامبر

این شرکت گفته است خصوصیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا در برنامه‌های متا مانند اینستاگرام و مسنجر، «اعلام‌های متنی را در چند ثانیه به چندین برچسب منحصر به فرد و با کیفیت بالا» تبدیل کنند.

اما پس از اینکه مردم شروع به کشف راه‌هایی برای تولید تصاویر بسیار نامناسب با استفاده از این فناوری کردند، برچسب‌ها در حال حاضر مورد تمسخر آنلاین قرار گرفته‌اند.

کاربر X @pioldes روز چهارشنبه نمونه‌هایی از تصاویری را که ابزار هوش مصنوعی جدید می‌تواند ایجاد کند، به اشتراک گذاشت، مانند کودکی که اسلحه حمل می‌کند و تصویری زننده از جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا.

تبلیغات

تبلیغات

این پست از آن زمان تاکنون بیش از دو میلیون بازدید در X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شد، به دست آورد و به زودی تعداد زیادی پست دیگر از کاربرانی که استیکرهای خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذاشتند، آغاز کرد.

برخی از کاربران دریافتند که می توانند به راحتی برچسب هایی با شخصیت های محبوب تولید کنند – مانند میکی موس تفنگ در دست دارد، المو با چاقو لبخند می زندیا سونیک جوجه تیغی باردار.

اگرچه به نظر می رسد برخی کلمات توسط این ویژگی مسدود شده اند، کاربران راه هایی برای دور زدن این بلوک ها پیدا کردند غلط املایی یا دستورات خلاقانه

برچسب های تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند طراحی شده توسط Llama2رقیب متا برای ChatGPT بود و برای کاربران منتخب انگلیسی زبان عرضه شد. این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: “ما هوش مصنوعی جدید خود را به آرامی عرضه می کنیم و پادمان هایی را ایجاد کرده ایم.”

تبلیغات

تبلیغات

با این حال، تاما لیور، استاد مطالعات اینترنت در دانشگاه کرتین، در گزارشی جداگانه به پادمان‌های هوش مصنوعی متا اشاره کرد. پست وبلاگ روز یکشنبه

او می‌نویسد: «اگر بخشی از پادمان‌های متا عبارت «برهنه» را مسدود می‌کند، اما هوش مصنوعی آن‌ها به‌همین شکل چهره‌های برهنه تولید می‌کند، به وضوح پرسش‌هایی در مورد اینکه این پادمان‌ها واقعاً چقدر مؤثر هستند، وجود دارد.

با این حال، محتوای مشکل ساز تولید شده توسط هوش مصنوعی مختص متا نیست.

در ماه دسامبر، برنامه محبوب تولید کننده آواتار هوش مصنوعی Lensa با ادعاهایی مواجه شد جنسی و نژادی کردن آواتارهای کاربران کاربران می گویند که این برنامه گاهی اوقات علی رغم قوانینی که علیه محتوای بزرگسالان وجود دارد، برهنگی در تصاویر خود ایجاد می کند.

تبلیغات

تبلیغات

نمایندگان متا، دیزنی، نینتندو، سگا و ترودو بلافاصله به درخواست‌های اینسایدر که خارج از ساعات کاری عادی ارسال شده بود، پاسخ ندادند.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

متا
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی مولد

تبلیغات

نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/meta-new-ai-generated-stickers-inappropriate-content-2023-10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *