مرزهای پاندورا – PlayStation.Blog

سلام به خوانندگان وبلاگ پلی استیشن! آواتار: مرزهای پاندورا فردا بر روی PS5 منتشر خواهد شد و به شما امکان می دهد به عنوان یک ناوی بازی کنید و قاره کاملاً جدیدی از پاندورا: مرز غربی را کشف کنید. تیم Massive Entertainment – ​​یک استودیوی Ubisoft، با همکاری شرکت تولید جیمز کامرون Lightstorm Entertainment و Disney دنیای آواتار را گسترش دادند و به بازیکنان فرصتی برای کشف مناطق جدید، قبیله‌ها، جانوران و غیره دادند.

به اخلاق آواتار صادق است

هدف تیم‌های Massive و Ubisoft همیشه این بوده است که بر اساس افسانه‌های موجود آواتار بنا شوند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا قسمت‌هایی را که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند از پاندورا تجربه کنند. برای انجام این کار، تیم توسعه دهنده از نزدیک با Lightstorm همکاری کرد تا با منطق جهان آواتار مطابقت داشته باشد. رهنمودهای فرهنگی ناوی وجود داشت که باید از آنها تبعیت کرد، مانند نداشتن زبان نوشتاری یا سیستم پولی. علاوه بر این، ناوی از سه قانون ایوه پیروی می کند: سنگ روی سنگ قرار ندهید، از چرخ گردان استفاده نکنید و از فلزات روی زمین استفاده نکنید. همچنین دستورالعمل‌های گسترده‌تری برای ساختن جهان وجود داشت: پاندورا که استعاره‌ای از زمین است، باید احساس بیگانه و در عین حال آشنا داشته باشد. همه چیز باید مبتنی بر علم باشد، به همین دلیل است که تیم به جای “علمی-تخیلی” به “علمی-واقعیت” اشاره می کند. در نهایت، جهان باید در مقیاس حماسی احساس کند، و همیشه عناصر شگفت انگیز و خطر را ترکیب کند.

مرزهای پاندورا – PlayStation.Blog

درخت خانگی آراناهه در جنگل کینگلور یافت می شود.

مناطق جدید با بیوم های جدید

با در نظر گرفتن این دستورالعمل ها و همچنین همکاری نزدیک با فیلمسازان آواتار، تیم توسعه دهنده توانست مناطقی از پاندورا ایجاد کند که قبلاً دیده نشده بود. جنگل کینگلور یک جنگل بارانی سرسبز است که مملو از زندگی و پوشش گیاهی انبوه است، هر چه به محیط‌هایی که در اولین فیلم آواتار دیده می‌شود، نزدیک‌تر باشد.

جنگل کینگلور، یک جنگل بارانی سرسبز و پر از شگفتی ها و خطرات.

مناطق دیگری برای تضاد با این منظره آشنا طراحی شده بودند، مانند دشت های وسیع و بادگیر بالا و جنگل ابری مه آلود و مرموز.

دشت های بالا، علفزارهای باز که توسط بادها جاروب شده اند.

جنگل ابری، بیوم خوشه ای کاج.

قبایل و فرهنگ های ناوی جدید

در این مناطق قبایل ناوی جدید با فرهنگ های منحصر به فرد خود زندگی می کنند.

قبیله آراناهه از جنگل کینگلور شیک، پیچیده و روشنفکر است. آنها با ارج نهادن به نیازهای جامعه بر خواسته‌های افراد جان سالم به در برده‌اند و با کسانی که این روش‌های قدیمی را زیر سؤال می‌برند، اخم می‌کنند. این قبیله توسط Ka’nat و دخترش Etuwa رهبری می شود، اگرچه این دو همیشه چشم به چشم نمی بینند.

قبیله آراناهه، استاد بافان.

زسوای دشت‌های بالا کوچ‌نشین هستند و با گروهی از موجودات غول‌پیکر، مطیع و همدل به نام زاکرو سفر می‌کنند که چرخه زندگی آن‌ها ارتباط نزدیکی با قبیله دارد. این قبیله توسط نسیم، یک جنگجوی نیرومند و غریزی رهبری می شود. خواهرش مینانگ به عنوان وزنه‌ای در برابر غرایز جنگجوی او عمل می‌کند، اما او نیز از ظلم و ستم RDA متزلزل شده است.

قبیله زسوا، جنگجویان سرسخت عشایری.

Kame’tire of the Clouded Forest معتقدند که تمام زخم ها در نهایت زخم می شوند و بهبود می یابند، بنابراین تمام ناخالصی های روح را می توان جبران کرد. آنها کم حرف و بسیار محتاط اما مراقبان خارق العاده ای هستند. در حالی که ممکن است برای چیزی که دوست دارند وارد نبرد نشوند، چیزهایی را که دارای ارزش است پنهان می کنند، درمان می کنند و محافظت می کنند. رهبر این قبیله آنوفی از قبیله دور شده است و ارتباط با مردگان و اجداد را آسان‌تر می‌یابد. در غیاب او، مشاور او موکاسا عملاً کنترل را در دست دارد، اگرچه انگیزه های او مشکوک است.

قبیله Kame’tire، درمانگران مخفی.

جانوران جدید

تیم توسعه دهنده Avatar: Frontiers of Pandora 46 موجود جدید را برای بازی خلق کردند که اندازه آنها از حشرات کوچک گرفته تا حیوانات بزرگ و رعد و برق متغیر است. آناتومی و عملکرد حیوانات به شدت به منابع واقعی زمین وابسته است، در حالی که هنوز در ساختار طبیعی پاندورا ریشه دارد.

به عنوان مثال، اکو استالکر در جنگل ابری زندگی می کند، منطقه ای مه آلود و اسرارآمیز که در آن موجودات رفتارهای خاصی در اطراف پنهان شدن و همچنین توانایی های شناسایی منحصر به فرد دارند. اکو استالکر یک حیوان نابینا است که از مکان اکوی برای شکار استفاده می کند. این تکامل منطقه ای Viperwolf است که توسط تیم های جیمز کامرون برای جنگل های بارانی اولین فیلم آواتار ایجاد شده است. خفاش همچنین یک مرجع زمینی آشکار برای این شکارچی بود.

مراقب صدایی که در جنگل ابری ایجاد می کنید باشید یا اکو استالکر کور ممکن است صدای شما را بشنود.

مثال دیگر Soundblast Colossus، یک گیاهخوار عظیم است که در دشت های بالا زندگی می کند. در صورت حمله، یک انفجار صوتی قدرتمند تولید می کند که می تواند به شکارچیان اطراف آسیب برساند، بازیکن را ناک اوت کند و به عنوان یک هشدار برای طعمه های اطراف باشد. همانطور که حمله ویژه آن نشان می دهد، Soundblast Colossus به طور خاص برای استفاده از بادهای شدیدی طراحی شده بود که دشت های بالایی را فرا می گرفت.

موجود عظیم Upper Plains که Soundblast Colossus است، می‌تواند شما را با دفاع بادی خود غافلگیر کند. فقط قوی ترین شکارچیان جرات شکار آن را دارند.

آواتار: مرزهای پاندورا فردا منتشر می شود. بازیکنان PS5 که بازی را خریداری کنند، بسته جنگجوی Aranahe را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

شما می توانید بازی را در فروشگاه پلی استیشن در چندین نسخه برای شروع سفر خود در پاندورا:

  • نسخه استاندارد با بازی پایه
  • نسخه طلایی با بازی و Season Pass، شامل دو بسته داستانی آینده «The Sky Breaker» و «Secrets of the Spires»، جستجوی جایزه «Familiar Echoes»، یک banshee منحصر به فرد، و موارد دیگر.

نسخه نهایی با بازی، Season Pass، Ultimate Pack و کتاب هنر دیجیتال.

سیواکو!


منبع: https://blog.playstation.com/2023/12/06/expanding-the-avatar-franchise-with-avatar-frontiers-of-pandora/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *