مرورگر Arc فوق العاده قابل تنظیم اکنون در ویندوز به صورت بتا در دسترس است

Arc، یک مرورگر اینترنتی که قبلاً فقط برای مک از شرکت مرورگر ساخته شده بود، به ویندوز می آید. در پستی در X، این شرکت امروز اعلام کرد که اولین دعوت‌نامه‌های بتا ویندوز در حال حاضر در صندوق ورودی قرار گرفته است. این پس از ماه‌ها درخواست کاربران ویندوزی که می‌خواهند Arc را امتحان کنند، صورت می‌گیرد. در ماه سپتامبر، این شرکت اعلام کرد که قبلاً تمام شده است ۵۰۰۰۰۰ ثبت نام روی ویندوز لیست انتظارو انتظار می رود که این تعداد افزایش یابد زیرا لیست انتظار برای کاربران جدیدی که به دنبال بررسی تجربه Arc هستند باز است.

مطابق با TechCrunch، شرکت مرورگر قصد دارد تا قبل از انتشار “سریع” افزایش دعوتنامه ها در سال جدید، روند نصب خود را در طول ماه ادامه دهد. در حالی که این شرکت نگفته است که آیا نسخه ویندوز تمام ویژگی‌های برجسته Mac را دارد یا خیر، ما ویژگی‌هایی مانند Peek (که به شما امکان می‌دهد یک پیوند را قبل از باز کردن آن در برگه خودش پیش‌نمایش کنید) و Little Arc (یک مرورگر سبک وزن) را می‌شناسیم. پنجره برای مشاهده سریع چیزی) در حال حاضر در حال انتقال هستند. از آنجایی که نسخه ویندوز هنوز در نسخه بتا است، کاربران ممکن است متوجه چندین ویژگی از دست رفته شوند، اما احتمالاً در طول مسیر به‌روزرسانی‌هایی ارائه می‌شود.

شرکت مرورگر توضیح می دهد قوس به عنوان روشی بسیار بهتر برای استفاده از اینترنت. هدف ارائه یک تجربه تمیزتر و آرام تر است که به کاربران کمک می کند زمان خود را به صورت آنلاین بهتر سازماندهی کنند. Arc قطعا دارای چند ویژگی است که آن را از سایر مرورگرها مانند Safari، Chrome و Microsoft Edge متمایز می کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن یکی از این ویژگی ها است که در بهار امسال راه اندازی شد که به شما امکان می دهد شخصی سازی کنید (یا خرابکاری) هر وب سایت. همچنین یک نوار کناری وجود دارد که نشانک ها و برگه های شما را نگه می دارد. همه ما مقصریم که میلیون‌ها برگه را به‌طور هم‌زمان باز کرده‌ایم و Arc با بایگانی کردن به جلوگیری از به هم ریختگی کمک می‌کند. این بدان معناست که همیشه فضایی تازه و مرتب برای کار خواهید داشت. شما همچنین می توانید فضاهایی برای ذخیره تحقیقات برای پروژه های فردی ایجاد کنید. و کاربران صبور ویندوز در نهایت به محض اینکه از لیست انتظار انتخاب شوند، آن را امتحان خواهند کرد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-ultra-customizable-arc-browser-is-now-available-on-windows-in-beta-200039901.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-ultra-customizable-arc-browser-is-now-available-on-windows-in-beta-200039901.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *