مشترکین Google One امتیاز دیگری را از دست می دهند

اواخر هفته گذشته، گوگل اعلام کرد که تمرکز خود را مجدداً متمرکز خواهد کرد Google One تلاش بر روی ویژگی هایی که مردم در واقع استفاده می کردند. این بدان معناست که یک مشترک دسترسی به ویژگی VPN سرویس را از دست می دهد. با این حال، علت دیگری نیز در این مورد وجود دارد، ارسال رایگان در سفارشات چاپ انتخاب شده از Google Photos.

در ایمیلی که برای مشترکین One ارسال می‌شود، به طور خاص بیان می‌کند که تمرکز بر ویژگی‌ها و مزایای مورد تقاضا، مانند Magic Eraser Google و Dark Web Report وجود خواهد داشت.

در اینجا گوگل در مورد هر دو مزیتی که مشترکین One از دست می دهند.

با تمرکز بر ارائه پرتقاضاترین ویژگی‌ها و مزایا، ارسال رایگان سفارش‌های چاپی منتخب از Google Photos (در کانادا، بریتانیا، ایالات متحده و اتحادیه اروپا) را از ۱۵ مه و VPN توسط Google One در این اواخر متوقف می‌کنیم. سال به عنوان یک کاربر Pixel، اگر Pixel 7 یا مدل‌های جدیدتر دارید، همچنان از دسترسی به VPN از Google از طریق تنظیمات Pixel لذت خواهید برد.

به طور خلاصه، در حالی که دو چیز وجود دارد که از تعدادی از افراد منتخب حذف می شود، Google در واقع چیزهای بیشتری را به روی همه باز می کند – نه فقط افرادی که پرداخت می کنند. در اوایل این ماه، گوگل اعلام کرد که برخی از جدیدترین ویژگی‌های گوگل فوتوز مجهز به هوش مصنوعی را برای هر کسی که از Google Photos استفاده می‌کند (هر دو در اندروید) ارائه می‌کند. و iOS. در ۱۵ مه، شما پیدا خواهید کرد انواع چیزهای جدید برای بازی با داخل Google Photos.

ما کاملاً مطمئن نیستیم که چند نفر از این مزیت استفاده می کردند، اما نمی تواند بیشتر از افرادی باشد که از ویژگی VPN استفاده می کردند، درست است؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/15/google-one-subscribers-also-losing-free-shipping-on-photos-print-orders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *