مشعل ها را در خانه بگذارید و در سفر کمپینگ بعدی خود نورگیر Goal Zero را بیاورید

مشعل ها را در خانه بگذارید و در سفر کمپینگ بعدی خود نورگیر Goal Zero را بیاورید

انداختن ۳۰۰ دلار روی یک نورگیر سرمایه گذاری بزرگی است، به خصوص اگر مطمئن نیستید که چگونه از آن استفاده می کنید. در مورد نورگیر Goal Zero یک وجود دارد ۴٫۴/۵ میانگین امتیاز محصول در آمازون، که مطمئناً اصلاً بد نیست. حتی بیشتر از آن، نظرات کاربران گوگل برای این محصول با ۵/۵ عالی است، بنابراین خریداران نیز از خرید خود راضی بوده اند.

اگر مجموعه‌ای از چراغ‌ها یا مشعل‌ها را دارید که هنگام کمپینگ از آنها استفاده می‌کنید، ممکن است قورت دادن قرص سختی باشد تا همه اینها را به نفع این نورگیر حذف کنید، به خصوص اگر مقدار مشابهی پول خرج کرده باشید. همانطور که گفته شد، کمپینگ تنها راهی نیست که می توان از این چراغ استفاده کرد، زیرا Goal Zero آن را برای دم و کارگاه های ساختمانی نیز توصیه می کند.

در نهایت به آنچه می‌توانید در بودجه خود بگنجانید، ختم می‌شود، اما اگر بتوانید برای آن تلاش کنید، مطمئناً ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید. این توسط یک ضمانت دو ساله از طرف Goal Zero پشتیبانی می شود و همچنین در صورت نارضایتی از خرید، سیاست بازگشت ۳۰ روزه آمازون را نیز شامل می شود. اگر تضمین می‌کنید که استفاده‌های زیادی از آن می‌کنید، و در حال حاضر مجموعه‌ای از چراغ‌های موجود با قیمت مشابه ندارید، چیزهای زیادی با Skylight دوست دارید.


منبع: https://www.slashgear.com/1440425/goal-zeros-skylight-camping-light/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *