معاملات استریم Cyber ​​Monday: آخرین روز برای دریافت اشتراک یک ساله Peacock Premium تنها با ۲۰ دلار است.

امروز آخرین روز برای استفاده از قرارداد جمعه سیاه طاووس است. از ۲۲ نوامبر، سرویس پخش NBC سطح Premium خود را به جای ۶ دلار در هر ۳۰ روز، زمانی که مشتریان جدید کد را وارد می کنند، به ۲ دلار در ماه کاهش داده است. BIGDEAL در پرداخت اگر تصمیم به پرداخت یک سال از قبل داشته باشید، می توانید حتی بیشتر پس انداز کنید. کد را وارد کن سال برای دریافت اشتراک سالانه Premium تنها با ۲۰ دلار، به جای ۶۰ دلار طبق معمول. همانطور که در بالا ذکر شد، کدها فقط تا پایان امروز معتبر هستند. علاوه بر این، این پیشنهاد شامل مشترکین فعلی Peacock Premium و Premium Plus نمی شود.

اگر اخیرا اشتراک Peacock خود را در حساب NBCUniversal لغو کرده اید افزایش قیمت ها در ماه جولای، این فرصت خوبی است برای پرداخت هزینه کمتر از قبل از افزایش هزینه خدمات. از آنجا که راه اندازی در سال ۲۰۲۰Peacock بیش از ۲۰ میلیون مشترک در پشت برنامه نویسی مانند جمع آوری کرده است دفتر، گربه چکمه پوش: آخرین آرزو و برنامه های تلویزیونی واقعیت مانند جزیره عشق. NBCUniversal همچنین روی برنامه نویسی اصلی سرمایه گذاری کرده است و برنامه هایی مانند این را منتشر می کند بل ایر، که دوباره تصور می کند شاهزاده تازه بل ایر به عنوان یک سریال درام امروزی از ماه مه سال گذشته، این سرویس همچنین در تلاش برای متمایز کردن خود از پلتفرم‌های استریم رقیب، پخش برنامه‌های براوو را در روز بعد ارائه کرده است.

اشتراک می تواند هدیه ای برای خود یا یکی از اعضای خانواده باشد. در هر صورت، ۲۰ دلار برای یک سال خدمت سخت است، به خصوص با قیمت های استریم بالا رفتن در سراسر هیئت مدیره.

راهنمای خرید سایبری دوشنبه شما: همه یاهو را ببینید پوشش سایبر دوشنبه، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری سایبر دوشنبه. در مورد بیاموزید روندهای دوشنبه سایبری در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات سایبر دوشنبه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش سایبری دوشنبه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/cyber-monday-streaming-deals-its-the-last-day-to-get-a-one-year-peacock-premium-subscription-for منتشر شد. -only-20-090038948.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/cyber-monday-streaming-deals-its-the-last-day-to-get-a-one-year-peacock-premium-subscription-for-only-20-090038948.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *