معاملات اولیه آی‌پد جمعه سیاه: آی‌پد ایر و آی‌پد نسل نهم همچنان به پایین‌ترین سطح خود در روز نخست هستند.

به روز رسانی: ۱۶ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۲:۰۵ بعد از ظهر EST ما این پست را با آخرین اطلاعات به روز کردیم جمعه سیاه معاملات iPad، از جمله لوازم جانبی مانند Apple Pencil و Magic Keyboard.

بهترین معاملات جمعه سیاه برای iPad


بهترین معامله کلی

iPad Air (WiFi, 64GB)

۴۹۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۹۹٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)
معاملات اولیه آی‌پد جمعه سیاه: آی‌پد ایر و آی‌پد نسل نهم همچنان به پایین‌ترین سطح خود در روز نخست هستند.

بهترین iPad ارزان قیمت

iPad 2021 (وای فای، ۶۴ گیگابایت)

۲۴۹ دلار در آمازون و والمارت
(۸۰ دلار صرفه جویی کنید)
آی پد نقره ای

بهترین معامله لوازم جانبی

مداد سیب (نسل دوم)

۸۹ دلار در آمازون
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)

یک آی پد می تواند افزودنی عالی برای مجموعه فناوری شما باشد، اما همچنین می تواند افزودنی بسیار گران قیمت باشد. نکات ما برای ساختن آن به خوبی ارزشش را دارد؟ همه و همه معاملات iPad جمعه سیاه را بررسی کنید.

ممکن است این تصور برای شما وجود داشته باشد که اپل به ندرت فروش انجام می دهد (حتی وضعیت جمعه سیاه آنها به همین شکل است)، و این درست است – اگر تنها جایی که محصولات اپل را می خرید مستقیماً از وب سایت آنها باشد. اگر به فروشگاه هایی مانند بهترین خرید، والمارت، آمازونو هدفمتوجه خواهید شد که کل خط محصولات، از جمله آی‌پدها، مرتباً تخفیف‌هایی دریافت می‌کنند که برخی از بهترین معاملات در جمعه سیاه منتشر می‌شوند.

ما می گوییم حدود جمعه سیاه است، زیرا اگرچه تعطیلات خرید به طور رسمی تا ۲۴ نوامبر امسال نیست، همه خرده فروشان فوق نوعی از معاملات اولیه را اجرا می کنند. اگرچه ما هنوز هم ممکن است بهترین معاملات را در طول روز واقعی ببینیم، در حال حاضر تعداد زیادی نشانه‌گذاری چشمگیر وجود دارد، به خصوص اگر سعی می‌کنید از هرج و مرج روز واقعی جلوگیری کنید.

تمام معاملات مورد علاقه ما برای iPad را در زیر بررسی کنید:

تخفیف های Mashable را روزانه به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید
اولین کسی باشید که از کاهش قیمت محصولات اپل مطلع می شوید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

بهترین معاملات iPad

انتخاب ما: iPad Air (WiFi، ۶۴ گیگابایت)

۴۹۹٫۹۹ دلار در آمازون (۹۹٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

بررسی کامل ما از iPad Air 2022 را بخوانید.

اگر به دنبال “نقطه شیرین” مدل های iPad هستید، آن را در iPad Air پیدا خواهید کرد. Stan Schroeder از Mashable. این تراشه دارای یک تراشه M1 است که به شما کمک می کند تا کارهایی مانند بازی و ویرایش صدا را بدون مشکل انجام دهید – و هزینه ای بیش از ۸۰۰ دلار برای iPad Pro با همان تراشه برای شما نخواهد داشت. این مدل پایه در مورد ذخیره سازی کمی در سمت کوچکتر قرار دارد، اما خوشبختانه، ۲۵۶ گیگابایت ایر نیز با ۹۹ دلار تخفیف به فروش می رسد – که هنوز آن را ۱۵۰ دلار پایین تر از آن قرار می دهد آیپد پرو ۱۲۸ گیگابایتی. اساساً، اگر چیزی کمی ساده‌تر از آی‌پد استاندارد می‌خواهید، اما نمی‌خواهید هزینه کنید، Air مناسب شماست. و با ۴۹۹٫۹۹ دلار، به پایین‌ترین قیمت خود بازگشته است – و قیمتی که در کل Prime Day شاهد آن بودیم.

انتخاب ما: iPad 2021 (وای فای، ۶۴ گیگابایت)

۲۴۹ دلار در آمازون و والمارت (۸۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

ما دروغ نمی گوییم، این برچسب قیمت ۲۴۹ دلاری با انحصاری جمعه سیاه فاصله زیادی دارد. این تبلت در سال جاری چندین بار به این قیمت پایین دست یافته است، از جمله در جریان فروش پرایم دی ماه گذشته، اما همچنین در قیمت های بالاتر از ۲۷۹ دلار و بالاتر قرار دارد. اگر به چیز سنگین‌تری نیاز دارید، این تبلت را توصیه نمی‌کنیم، اما برای یک تبلت ساده که کار را انجام می‌دهد، حداقل ۱۵۰ دلار بیشتر از هر iPad دیگری پس‌انداز خواهید کرد. آن را برای فروش در آمازون و والمارت.

معاملات بیشتر iPad

iPad (نسل دهم)

iPad (نسل نهم)

آیپد ایر

آیپد مینی

آیپد پرو

لوازم جانبی آی پد


منبع: https://mashable.com/article/black-friday-ipad-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *