معاملات اولیه هواپیماهای بدون سرنشین سایبر دوشنبه: به یک پهپاد DJI با قیمت کم سابقه امتیاز دهید

به روز رسانی: ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳، ۱۱:۳۵ صبح EST این پست با آخرین قیمت‌ها و در دسترس بودن معاملات پهپادهای اولیه سایبر دوشنبه، از جمله برخی از انتخاب‌های DJI و Holy Stone در فروش در آمازون، نیوگ، و موارد دیگر به‌روزرسانی شده است.

معاملات اولیه سایبری دوشنبه در پهپادها:


بهترین معاملات پهپاد DJI

DJI Mini 3 Fly More Combo

۶۹۹ دلار در آمازون
(۹۹ دلار صرفه جویی کنید)
معاملات اولیه هواپیماهای بدون سرنشین سایبر دوشنبه: به یک پهپاد DJI با قیمت کم سابقه امتیاز دهید

بهترین پهپاد مقرون به صرفه

پهپاد جی پی اس سنگ مقدس HS720E

۱۷۹٫۹۸ دلار در آمازون با کوپن در صفحه
(۲۲۰٫۰۱ دلار صرفه جویی کنید)
پهپاد سنگ مقدس با لوازم جانبی

بهترین پهپاد برای بچه ها

DyineeFy Mini Drone برای کودکان

۲۹٫۹۹ دلار در آمازون
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
DyineeFy Mini Drone برای کودکان با لوازم جانبی

بهترین پهپاد پیشرفته

EXO Drones Blackhawk 3 Pro Drone و Remote Control

۸۴۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید
(۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
پهپاد اکسو با کنترلر در پس زمینه سفید

روز شکرگزاری رسما به پایان رسیده است و اکنون زمان خرید است. ما هزاران (و هزاران) مورد را بررسی کرده ایم معاملات برای خوانندگان Mashable، اما امسال، جمعه سیاه و اوایل دوشنبه سایبری معاملات هواپیماهای بدون سرنشین به ویژه قابل توجه بوده است. DJI میزبان یک میزبان بزرگ است فروش سایبری دوشنبه در محبوب ترین پهپادهای خود، و آمازون قیمت های مشابه را کاهش داده است. DJI گزینه هایی برای مبتدیان و حرفه ای ها دارد، و این تازه شروع چیزی است که ما تاکنون پیدا کرده ایم.

ما تخفیف‌های اولیه Cyber ​​Monday را در مورد پهپادها پیدا کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد صدها نفر را در دوربین‌های هوایی ۴K، هواپیماهای بدون سرنشین برای کودکان و لوازم جانبی خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین صرفه‌جویی کنید – همه در یک راهنمای راحت جمع‌آوری شده‌اند.

حتی نگران بقیه خریدهای سایبری دوشنبه خود نباشید، زیرا ما قبلاً بهترین معاملات را برای شما پیدا کرده ایم. از جانب آمازون به والمارت و همه چیز در این بین، تیم خرید Mashable آماده خرید است.

برای یافتن بهترین معاملات پهپادها در این دوشنبه سایبری، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

توجه داشته باشید: همه معاملات جدید اضافه شده با علامت ✨ مشخص می‌شوند، در حالی که معاملات با یک ???? به قیمت پایین همیشه کاهش یافته‌اند. با الف سروکار دارد ضربه زدن در زمان نگارش یا فروخته شده یا منقضی شده اند.

معاملات اولیه سایبری دوشنبه در پهپادهای DJI

چرا ما آن را دوست داریم

برای مبتدیان و حرفه ای ها، DJI قابل اعتمادترین نام در پهپادها است. این نام تجاری به طور مداوم تولید می کند بهترین پهپادهای دوربین دارو این شرکت برخی از محبوب ترین مدل های خود را تخفیف داده است جمعه سیاه و سایبر دوشنبه. این پهپاد نه تنها فیلم های زیبای ۴K می گیرد، بلکه می تواند تا ۳۸ دقیقه در هوا بماند و حتی در برابر بادهای بسیار شدید مقاومت کند. از آنجایی که این یک ترکیب ترکیبی است، باتری های اضافی برای افزایش زمان پرواز شما در آن گنجانده شده است.

معاملات بیشتر در مورد پهپادها و لوازم جانبی DJI:

بهترین معاملات پهپادهای ارزان قیمت

انتخاب ما: پهپاد GPS HS720E Holy Stone

۱۷۹٫۹۸ دلار در آمازون (۲۲۰٫۰۱ دلار با کوپن داخل صفحه پس انداز کنید)



چرا آن را دوست داریم:

سنگ مقدس ممکن است فاقد برند DJI باشد، اما این شرکت برخی از آنها را می سازد بهترین هواپیماهای بدون سرنشین برای مبتدیان به دنبال کشف این سرگرمی جدید سنگ مقدس نیز دوست دارد پهپادهایش را تخفیف دهید برای رویدادهایی مانند روز نخست و جمعه سیاه. با باتری اضافی موجود در این ترکیب، می‌توانید پهپاد جدید خود را به مدت بیش از ۴۵ دقیقه هدایت کنید و همه اینها را در عین گرفتن عکس‌های هوایی فوق‌العاده ۴K ثبت کنید.

معاملات بیشتر سایبر دوشنبه در پهپادهای ارزان قیمت:

بهترین معاملات دوشنبه سایبری در هواپیماهای بدون سرنشین برای کودکان

چرا آن را دوست داریم:

همه می‌دانند که بچه‌ها زمان زیادی را صرف تماشای صفحه نمایش می‌کنند (بزرگسالان هم همینطور). اگر به دنبال یک هدیه تعطیلات که شما و فرزندانتان را به بیرون از خانه می برد، پس یک پهپاد مناسب برای بچه ها یک ایده عالی برای هدیه است. این پهپاد آنقدر گران نیست که در صورت سقوط و شکستن آن صدمه ببینید. کنترل ها نیز به اندازه کافی ساده هستند که بچه های بزرگتر می توانند سرگرم شوند.

معاملات بیشتر در مورد هواپیماهای بدون سرنشین برای کودکان:

بهترین معاملات اوایل سایبر دوشنبه در پهپادهای پیشرفته

انتخاب ما: پهپاد EXO Drones Blackhawk 3 Pro

۸۴۹٫۹۹ دلار در بهترین خرید (۱۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا آن را دوست داریم:

برای حرفه ای ها و سرگرمی های پیشرفته، پهپادهای معمولی در آمازون نمی توانند آن را کاهش دهند. در حالی که این پهپاد فیلم ۴K نمی گیرد، اما با کیفیت ۱۰۸۰p HDR فیلمبرداری می کند. همچنین دارای زمان پرواز طولانی ۵۳ دقیقه است و می تواند تا ۱۴ مایل از اپراتور خود فاصله داشته باشد. پس از پایان تصویربرداری، می تواند به طور خودکار به نقطه برخاستن بازگردد. در نهایت می توانید این پهپاد را از طریق کنترل از راه دور یا از طریق اپلیکیشن iOS یا اندروید کنترل کنید.

معاملات بیشتر در مورد پهپادهای پیشرفته:


منبع: https://mashable.com/article/early-cyber-monday-drone-deals-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *