معاملات تعطیلات Ancestry کلید باز کردن ریشه های خانواده شما است [Sponsored]

معاملات تعطیلات Ancestry کلید باز کردن ریشه های خانواده شما است [Sponsored]
اصل و نسب

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خانواده شما از کجا آمده اند؟ آیا شگفت انگیز نیست که پیشینه بستگان خود را از قرن ها پیش بیاموزید، مانند جایی که آنها زندگی می کردند، چگونه زندگی می کردند و چه چیزی ممکن است به دست آورده باشند؟ آیا دوست ندارید این تجربه را با سایر اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید؟ معاملات تعطیلات Ancestry® بهترین راه برای تحقق آن است. این فروش باعث صرفه جویی در مصرف کیت های AncestryDNA® برای خود و دیگران و عضویت هدیه Ancestry برای دوستان و خانواده می شود. همه دوست دارند منشا خود را کشف کنند. در حال حاضر، تا ۳۱ دسامبر، می‌توانید ۴۰ درصد تخفیف برای کیت‌های AncestryDNA و همچنین تا ۳۰ درصد تخفیف در عضویت هدیه Ancestry برای عزیزانتان داشته باشید.

کنجکاو هستید که عضویت هدیه Ancestry چه چیزی را ارائه می دهد؟ به خواندن ادامه دهید.

چرا باید تخفیف‌های تعطیلات Ancestry را برای کیت‌های DNA و عضویت هدیه خریداری کنید

AncestryDNA بهترین راه برای کشف چیزی است که شما را خوب می کند. شما اطلاعات دقیقی در مورد منشاء خانواده خود دریافت خواهید کرد، مانند اینکه از کجا از نظر جغرافیایی آمده اید و آنها ممکن است در طول زندگی خود به کجا رفته باشند. تطابق DNA می تواند به شما در یافتن اقوام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها کمک کند، شاید حتی متوجه شوید که اقوام دوری دارید که قبلاً هرگز آنها را ندیده اید.

با عضویت World Explorer، حتی بیشتر در پس زمینه خانواده خود فرو خواهید رفت. شما هم سوابق ایالات متحده و هم بین المللی، از جمله مقالات خبری، عکس های قدیمی، سوابق نظامی و سایر اسناد را دریافت خواهید کرد. اگر آزمایش AncestryDNA را انجام داده اید، یکی از جالب ترین مزایای آن، توانایی دیدن ویژگی های شخصی مربوط به تغذیه، تناسب اندام، ظاهر و موارد دیگر است.

عضویت در هدیه اجدادی یک راه عالی برای ارائه همان تجربه به دیگران است. اگر مادربزرگتان تا به حال درباره شجره نامه صحبت کرده و درباره خانواده شما اطلاعات بیشتری کسب کرده است، او دوست دارد در این فصل تعطیلات چیزی شبیه به این را به عنوان هدیه دریافت کند. شما همچنین کنترل کاملی روی مقداری که می‌خواهید هدیه بدهید، با گزینه‌های مبتنی بر ردیف که شامل رکوردهای ایالات متحده با عضویت US Discovery، سوابق ایالات متحده و بین‌المللی با عضویت World Explorer یا دسترسی به سوابق ایالات متحده و بین‌المللی است، دارید. به علاوه دسترسی به سایت های شریک Ancestry Newspapers.com و Fold3. علاوه بر این، شما می توانید بین برنامه های شش ماهه و ۱۲ ماهه انتخاب کنید. نگران نباشید. در پایان دوره، اشتراک به طور خودکار تمدید نمی شود، این یک عضویت غیرقابل تمدید است و گیرنده می تواند ادامه دهد یا نه.

این معاملات تعطیلات Ancestry از ۲۸ نوامبر تا ۳۱ دسامبر فعال هستند. شما زمان زیادی برای تصمیم گیری دارید، اما اگر می خواهید به خانواده یا دوستان چیزی برای تعطیلات هدیه دهید، احتمالاً نباید آنقدر منتظر بمانید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/dtdeals/ancestry-holiday-deals-november-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *