معاملات جمعه سیاه، گوشی های پیکسل گوگل را در آمازون به پایین ترین سطح خود می رساند

برای جمعه سیاه امسال، آمازون تخفیف داده است پیکسل ۷a به ۳۷۴ دلار. این یک تخفیف ۲۵ درصدی نسبت به قیمت اولیه ۴۹۹ دلاری است که این گوشی در اوایل سال جاری عرضه شد، و بازگشت به قیمت پایین خود. به علاوه، هر سه رنگ – برفی، زغالی و دریایی – در تبلیغات گنجانده شده است، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید. سایر معاملات جمعه سیاه گوگل عبارتند از پیکسل ۸ و ۸ حرفه ای به ترتیب ۵۴۹ و ۷۹۹ دلار و ۴۰۰ دلار تخفیف Pixel Fold گوشی های هوشمند.

Pixel 7a با قیمت ۴۹۹ دلار بود در حال حاضر یک ارزش بزرگ است. تلفن های مقرون به صرفه اغلب شامل برخی مصالحه ها می شوند، اما با ۷a، این موارد بسیار کم هستند. این گوشی با تراشه نسل قبلی Tensor G2 گوگل عرضه می شود. علاوه بر این، این شرکت حافظه را کاهش نداد – ۷a دارای ۸ گیگابایت رم است، درست مانند پیکسل ۷. پس از آن، Pixel 7a عملکردی همتراز با برادر گران قیمت خود ارائه می دهد.

گوگل در سایر زمینه ها نیز کوتاهی نکرد. ۷a دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی OLED پر جنب و جوش است. و برای اولین بار در یکی از گوشی های سری A این شرکت، ۷a دارای نرخ رفرش ۹۰ هرتز است، به این معنی که تعاملاتی مانند اسکرول سریعتر و پاسخگوتر از تلفن های ۶۰ هرتزی است. ۷a حتی با شارژ بی سیم عرضه می شود، ویژگی که اغلب به سختی می توان آن را در گوشی های دیگر در محدوده قیمتی ۷a پیدا کرد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عالی با بهترین نرم افزار عکاسی در کلاس گوگل را به آن اضافه کنید، و چیز زیادی وجود ندارد که ۷a به آن نیازی نداشته باشد.

در واقع، زمانی که سام رادرفورد، گزارشگر ارشد Engadget، آن را در اوایل سال جاری بررسی کرد، ایراد کمی به ۷a پیدا کرد. او در نامه خود نوشت: «Pixel 7a هر آنچه را که در مورد Pixel 7 معمولی دوست دارم با ۱۰۰ دلار کمتر ارائه می دهد. ۹۰ بررسی از دستگاه بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط یک تلفن ثابت با قیمت عالی می‌خواهید، Pixel 7a هر آنچه را که نیاز دارید را دارد.

برای کسانی که بیشتر خرج می کنند، شایان ذکر است پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو نیز به فروش می رسند. پس از ۲۱ درصد تخفیف، اولی ۵۴۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی است که هر سه رنگ فندقی، ابسیدین و گل رز در تبلیغات و موجودی گنجانده شده است. در همین حال، پیکسل ۸ پرو ۱۲۸ گیگابایتی با ۲۰ درصد تخفیف، ۷۹۹ دلار قیمت دارد. بار دیگر، هر سه رنگ – ابسیدین و چینی – بخشی از فروش و در دسترس هستند.

با توجه به اینکه Pixel 8 و ۸ Pro تنها در ابتدای اکتبر وارد بازار شدند، این یک فرصت عالی برای خرید یک دستگاه کاملاً جدید است. Engadget به این دو گوشی جایزه داد امتیازات به ترتیب ۹۰ و ۹۳و آنها را قانع‌کننده‌ترین گوشی‌های گوگل در سال‌های اخیر می‌دانند. گنجاندن تراشه جدید Tensor G3 گوگل، ویژگی‌های هوش مصنوعی واقعاً مفید و هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری بی‌سابقه، پیکسل‌های جدید را برای هر کسی در بازار برای گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید جذاب می‌کند.

اگر به غواصی در دنیای گوشی های تاشو علاقه دارید، Pixel Fold در حال حاضر به پایین ترین سطح خود یعنی ۱۳۹۹ دلار کاهش یافته است. جایگاهی را برای ما به دست آورد بهترین گوشی های تاشو به لطف صفحه نمایش بیرونی با کاربری آسان، طراحی نازک و مقاوم در برابر آب IPX8 و نرم افزار مفید مخصوص گوگل مانند Hold for Me، Call Screener و موارد دیگر، فهرستی را ارائه می دهد.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-black-friday-deals-the-pixel-7a-is-25-percent-off-and-cheaper-than-ever-223006599.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/google-black-friday-deals-the-pixel-7a-is-25-percent-off-and-cheaper-than-ever-223006599.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *