معاملات جمعه سیاه آمازون شامل ۱۰۰ دلار تخفیف در سیستم روتر مش Wi-Fi 6 مورد علاقه ما است

سیستم روتر TP-Link Deco AXE5400 Wi-Fi 6 mesh به قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می رسد به عنوان بخشی از جشن های تجاری جمعه سیاه آمازون. این یک تخفیف ۱۰۰ دلاری است و با قیمت کم سابقه دستگاه مطابقت دارد. این معامله برای بسته های دوتایی است، بنابراین شما هم روتر واقعی و هم یک توسعه دهنده را برای قرار دادن در جای دیگری در خانه دریافت می کنید.

این یک راه‌اندازی روتر مش فوق‌العاده برای اکثر مصرف‌کنندگان با قیمت ۳۰۰ دلار است، به طوری که در ۲۰۰ دلار کاملاً صادق است. به هر حال، دلیلی وجود دارد که چرا دستگاه TP-Link در صدر مجموعه ما قرار گرفت بهترین سیستم های مش وای فای روتر سال ۲۰۲۳٫ ما در نهایت آن را “بهترین برای اکثر مردم” در آن لیست نامیدیم، با استناد به قیمت مقرون به صرفه و محدوده قدرتمند، که بیش از اندازه کافی برای پوشش دادن به هر گوشه و کنار خانه است.

در رسمی ما بررسی سیستم روتر ما “سرعت فوق العاده سریع” و قابلیت اطمینان مناسب را تحسین کردیم. ما همچنین دوست داشتیم که ویژگی‌های امنیتی و کنترل والدین رایگان هستند و در یک برنامه اختصاصی جای گرفته‌اند. این برنامه در مقایسه با نرم‌افزارهای رقیب کمی ساده است، اما همچنان مفید است.

از جنبه منفی، اگر بتوان آن را اینگونه نامید، سخت‌افزار به خودی خود به اندازه برخی از واحدهای رقیب جذاب نیست، مانند آن بیضی‌های زیبای لانه Google Nest، اما روترها معمولاً در جایی خارج از مسیر قرار می‌گیرند، بنابراین اینطور نیست. یک معامله بزرگ به عبارت دیگر، ما در حال هک کردن هستیم. این یک سیستم روتر مش عالی برای تقریباً هر کسی است.

همان‌طور که گفته شد، معامله اولیه جمعه سیاه آمازون برای بسته‌های دوتایی است، اما بسته‌های تکی و بسته‌های سه‌تایی نیز کمی محبت می‌کنند. شما می توانید سیستم تک بسته را به جای ۱۷۰ دلار با قیمت ۱۲۰ دلار و یک بسته سه تایی را که تا ۷۲۰۰ فوت مربع را پوشش می دهد، به جای ۴۵۰ دلار با قیمت ۳۶۰ دلار خریداری کنید.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-black-friday-deals-include-100-off-our-favorite-wi-fi-6-mesh-router-system-155618201.html منتشر شده است. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/amazon-black-friday-deals-include-100-off-our-favorite-wi-fi-6-mesh-router-system-155618201.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *