معاملات جمعه سیاه ال‌جی: در تلویزیون‌های OLED 2023 تا ۳۰۰ دلار صرفه‌جویی کنید

معاملات جمعه سیاه ال جی شامل تعدادی تخفیف مناسب بر روی تلویزیون های OLED 2023 خود و چند فروش قابل توجه در مدل های ۲۰۲۲ نیز می شود. در حال حاضر می توانید ۳۰۰ دلار در این مورد پس انداز کنید تلویزیون OLED 42 اینچی LG C3 2023که به رکورد پایین ۸۹۷ دلاری و ۲۰۰ دلاری در این زمینه کاهش یافته است مجموعه ۶۵ اینچی B3 OLED، که به قیمت ۱۲۹۷ دلار به فروش می رسد. اگر مایل به خرید یک مدل کمی قدیمی هستید، می توانید این را تهیه کنید تلویزیون OLED 55 اینچی B2 2022 تقریباً نصف قیمت اولیه آن.

شایان ذکر است که فروش تلویزیون‌های OLED در این فصل از سال بیشتر نتیجه کاهش مداوم قیمت‌ها است. تولیدکنندگان تلویزیون معمولاً قیمت‌های معمولی تلویزیون‌های گران‌قیمت خود را در طول سال پایین می‌آورند و مدت کوتاهی پس از عرضه این مدل‌ها شروع می‌شود. برخی از این قیمت‌های فروش از ابتدای فصل خرید تعطیلات وجود داشته است، اما این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که بسیاری از آن‌ها کم سابقه هستند.

اگر آشنا نیستید، تلویزیون‌های OLED در مقایسه با مجموعه‌های استاندارد به دلیل سیاهی عمیق و رنگ‌های غنی خود متمایز هستند. مدل‌های OLED C3 2023 ال‌جی بر روی پردازنده ارتقا یافته a9 Gen 6 اجرا شود که ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی، وضوح تصویر مبتنی بر شی و نگاشت تون HDR را از جمله موارد دیگر به تلویزیون ها می آورد. ال‌جی سیستم عامل تلویزیون خود را به‌روزرسانی کرد تا رابط کاربری ساده‌تری داشته باشد که به پیمایش کمتری نیاز دارد و همین امر باعث می‌شود ناوبری آسان‌تر شود. همچنین اکنون از «کارت‌های سریع» پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد راحت‌تر به محتوای دسته‌بندی‌شده مانند موسیقی و ورزش، نمایه‌های شخصی و توصیه‌های کلمات کلیدی جستجو مبتنی بر هوش مصنوعی بپرید.

سری B3 یک جایگزین سطح ابتدایی برای هر کسی است که نمی‌خواهد به اندازه کافی برای یک تلویزیون جدید هزینه کند. مدل‌های امسال از تراشه قدیمی‌تر a7 Gen 6 استفاده می‌کنند و از سطح افزایش روشنایی که در مجموعه‌های C3 می‌بینید پشتیبانی نمی‌کنند، اما از محتوای ۴K با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. اگر هنوز آماده نیستید که پول زیادی برای یک مجموعه OLED کم کنید، معاملات جمعه سیاه ال‌جی شامل تخفیف‌هایی نیز بر روی مجموعه‌های این شرکت می‌شود. مجموعه های QNED.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/lg-black-friday-deals-save-up-to-300-on-2023-oled-tv-sets-183847464.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/lg-black-friday-deals-save-up-to-300-on-2023-oled-tv-sets-183847464.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *