معاملات جمعه سیاه اولیه سامسونگ شامل ۱۰۰۰ دلار تخفیف برای آخرین پرچمداران می شود

مثل هر شرکت دیگری، سامسونگ چند معاملات جمعه سیاه اولیه را ایجاد می کند، این ارزش های مبادله ای را برای خریداران افزایش می دهد و همچنین ارتقاهای فضای ذخیره سازی رایگان را ارائه می دهد.

تا کنون، معاملاتی که می بینیم برای آنهاست گلکسی زد فولد ۵، گلکسی اس ۲۳ اولترا و گلکسی واچ ۶٫ اگر آخرین تاشو سامسونگ در رادار شما بوده است، سامسونگ تا ۱۰۰۰ دلار را برای معاملات انتخابی ارائه می دهد، ارتقای فضای ذخیره سازی رایگان تا ۵۱۲ گیگابایت را ارائه می دهد و همچنین Galaxy Buds 2 Pro را به فروش می رساند. فقط ۵۰ دلار وقتی همه را با هم جمع کنید. این صرفه جویی زیادی است، به شرطی که یک دستگاه تجارت شیرین داشته باشید.

برای Galaxy S23 Ultra خریداران، سامسونگ تا ۸۰۰ دلار تخفیف برای معاملات انتخابی ارائه می دهد، به علاوه همان بسته ۵۰ دلاری Galaxy Buds 2 Pro نیز موجود است. اگر دستگاه سامسونگ گلکسی واچ ۶ مجهز به سیستم عامل Wear OS را می‌خواهید، این معامله تا ۸۰ درصد تخفیف و همچنین تا ۲۵۰ دلار برای معاملات انتخابی تخفیف دارد.

هر سه معامله در حال حاضر فعال هستند و منحصراً از طریق پیوندهای زیر در دسترس هستند. آن را داشته باشید، خریداران اولیه.

لینک های سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/13/samsung-fires-up-early-black-friday-deals-save-up-to-1k-on-galaxy-z-fold-5-and-more/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *